Gå til innhold

August: Hos legen idag


Marita med 3 barn ♥

Anbefalte innlegg

Målte symfysemålet idag i uke 23 da var det 20 cm litt under streken det.

Hu fant hjertelyden men klarte ikke telle antakelig har den lagt seg vanskelig til....litt vrang denne ungen :-) ville ikke vise kjønnet heller.

Men kjenner liv hver dag da så da skal alt være ok.

 

De fant blod i urinen 3+ men jeg blør ikke og ser ikke noe synlig blod hverken i urinen eller på papiret.

De lurte på UVI men jeg kjenner ikke noe så da er det vel ikke det.

Skulle komme over påske med ny prøve for å se om det var borte.

Bekymrer meg ikke så mye så lenge jeg ikke ser blod.

 

Føler meg i fin form bare sliten så jeg håper dette går bra fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at alt stod bra til:) Høres ut som du ikke har noe å frykte nå nei...At baby er aktiv og at du kjenner baby hver dag, er et godt tegn ja:)

 

Var til kontroll idag jeg også, er i uke 25 nå og mitt symfysemål var 24,5 cm... Helt etter kurven sa legen:)

Ellers så alt bra ut her også, 140 slag i minuttet. Men han sa at jeg har en aktiv krabat i magen, akkurat som om jeg ikke merker det??!!hehe*ler*Han har lagt seg med hodet ned og han her da....hehe...Men han skal ikke ut enda, det kan han bare glemme...hehe:)

 

Dette er en sååå herlig tid ass...Kos deg masse fremover:)Det skal jeg:)

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke skremme deg, men synes det er rart at legen ba deg komme tilbake med ny urinprøve senere. Så vidt jeg vet skal du ha en kaftig infeksjon for at lodet skal synes, og gravide kjenner ofte ikke symptomer på UVI før det blir nyrebekkenbetennelse. Hadde jeg vært deg hadde jeg hvertfall pøst på med appelseinjuice frem til neste gang du skal til legen så får du mest sannsynlig tatt knekken på det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg synes det var litt rart selv siden den viste 3+ det er jo mye men det synes ikke noe sted og ikke har jeg vondt.

Skulle levere prøve etter påsken og synes det var lenge til men tenkte ikke noe særlig over det med en gang.

Leste litt om at man kan ha hyppig vannlatning da og det har jeg...flyr hele tiden og må drikke mye fordi nå tørster jeg fælt.

Trodde man ville få vondt jeg men er det vanlig å ikke ha vondt da?

Uff skal til danmark i helga og håper ikke noe skjer nå.

Men slikt er vel ikke farlig for babyen og svangerskapet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan bli....

Men det er selvsagt ikke vanlig, men er skummelt om det skjer.

Kom deg til legen du....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UVI`en i seg selv tror jeg nok ikke er skadelig. Men det er ikke heldig for hverken deg eller babyen dersom det utvikler seg...men det tar litt tid. tror ikke du har noe å frykte, men jeg ville vært litt pågående hos legen neste gang. Og som sagt, drikk MASSE appelsinjuice eller tranbærjuice. Det hjelper kjempebra. Har hatt UVI 2 ganger (ikke i forbindelse med svangerskap da men..) og appelsinuice har hjulpet hver gang. Ingen antibiotika på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man skal ha antibiotika i svangerskap. Har alltid mange kurer i svangerskapene, er i det hele tatt plaget med uvi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...