Gå til innhold

privat ul


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange har gått på privat ul før den i uke 18, bare for å se om alt er bra, uten noen symptom på noe er galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på utvidet ul i uke 12, for å se at alt var bra. Uten symptomer på at noe var galt. Blir 36 år i løpet av svangerskapet, og har mistet 2 ganger tidligere. Følte det var betryggende med en liten titt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg var på Omnia når jeg var 11+5 bare for å se at det stod bra til. Jeg har ikke hatt noe symtomer på at noe var galt, ville bare vite at det var et hjerte som slo og to armer og to bein.Det er å anbefale!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

jeg var også på privat ul i uke 12, bare for å se at alt var ok inni der. Var godt og betryggende å se et hjerte som slo og armer og ben i bevegelse. Var flott opplevese :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. jeg går fast til privat gynekolog en gang pr mnd. der får jeg ul hver gang. har mistet 4 ganger så det er godt med ekstra god oppfølging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg har fått ul tre ganger før den ordinære i uke 18, men di har da ikke gått igjenom alt slik di gjore på sykehuset.

 

Jeg fikk dette hos privat lege å jordmor der jeg går for kontroller.

 

er mitt første svangerskap å ikke noe er galt, så tror det bare er vanlig å gjøre det der jeg går.

 

Men koselig for meg er det i alle fall:)

 

Nå er jeg i uke 26. å da bare lytter jordmor etter hjerte når jeg er der, men skal på 3d nå til tirsdag da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...