Gå til innhold

Trenger svar fra noen gravide,....ang symptomer!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dere er sikkert lei alt maset fra oss symptom-jegere, men prøver likevell.

 

Når kjente du/fikk du første symptom(er) på at du var gravid??

Og hvilke symptomer??

Og evt, når tok du testen som var positiv??

 

Takker masse for svar........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i uke 9 nå, og kjenner vel egentlig få spesielle symptomer denne gangen! Litt småkvalm bare......men ikke plagsomt.. Dette har kommet først nå den siste tiden! Merket at jeg kunne være gravid da mensen uteble...første positive test kom ca 24 dager etter IKM! Hadde ett par negative før (også etter IKM)...har tatt noen ekstra tester nå i det siste for å være sikker, alle har vært positive;)

 

I forrige svangerskap fikk jeg de første symptomene da jeg var ca 6 uker på vei...begynte å kaste opp (varte til uke 18ca), ellers bare sliten i kroppen...

 

Har forresten glemt èn ting, en vesentlig en....: humørsvingninger!!! Disse er det masse av...*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 5 + 1 i dag, testet posetivt den dagen jeg skulle hatt mens. :-)

 

Har stikninger til og fra nederst i magen. Ømme pupper.

 

HORMONER!!! Fader meg glad jeg kan skylde på de uansett hva slags humør jeg er i... :-)))))

 

Oppblåst i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leelu22 *28.11.2006*

jeg merket murringer i magen - akkurat som mensen var på vei en hel uke før IKM. da skjønte jeg at noe var på gang.

Fikk første positive clearblue 3dager før IKM - med den 3 dager før testen. denne var veldig svak.

På ikmdagen testet jeg positivt med clearblue digital på morgen og kveldsurin.

Og jeg hadde veldig ømme pupper, det er først nå jeg har begynt å slite veldig med kvalme.. Jeg er 6+4 idag..

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt 2 dager etter IKM - tok testen fordi jeg var helt uendelig trøtt og sov 9 timer om natten. Sov tungt også, det pleier jeg ikke gjøre. Siden har jeg blitt tung i kroppen, kvalm, tissetrengt, humørsyk, fått ømme bryster og vært trist og lei i varierende grad. Hadde også menslignende smerter, men de var litt mer ubestemte enn ved mens. Dette har gitt seg noe.

Noe av det første jeg merket, bortsett fra trøtthet, var at jeg fikk mindre lyst på søtt, og mer lyst på sterk mat, dessuten at alkohol ikke smakte meg særlig.

De første ukene etter IKM kom og gikk symptomene uten å være plagsomme. Nå (8+1) begynner det å bli verre, særlig humør og sliten i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er 6+2 i dag, og har ikke hatt noen symtomer. Tok test 1 dag etter forventet mens. Det er først i går og i dag jeg føler meg småkvalm når jeg er sulten, og det har jeg begynt å bli ofte nå(sulten altså..). Og så har jeg stive brystvorter hele tiden..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Én uke før ikm kjente jeg de første symptomene. Noen av de pleier jeg også å ha før mens:

- Ømme pupper

- Humørssvingninger

- Uren hy

 

Disse pleier jeg ikke å ha før mens (og begynte da å skjønne hva som var på gang):

- Stikking i underliv

- Bebimyk hud i ansikte (tross kviser)

- Jeg tok en slurk av cider, hvilket smakte veldig rart..

- Utrolig sliten i kroppen (jeg trener en del til vanlig, men har fått roet meg ned betraktelig)

- Problemer med å sovne på kveldene (hvilket jo er rart siden jeg egentlig var kjempesliten)

 

Jeg tok første test noen dag før ikm, viste svaaagt positiv. Den andre, 3 dager senere: sterk positiv!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg er gravid enda. Venter mensen i morgen, men føler på meg at ikke alt er som det pleier. Føler meg litt kvalm og så er det noe nederst i magen som murrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testa positivt den dagen jeg venta mens. Hadde ingen symptomer overhodet, det var bare det at mensen ikke hadde kommet...

 

Noen dager senere fikk jeg mensensmerter. Ellers så har det vært lite med spymptomer. Brystene har forandret seg, jeg var litt ekstra trøtt en stund. Pitte litt småkvalmen av og til.

 

Alt i alt så lite symptomer at hadde det ikke vært for positiv test og ul i går så hadde jeg jammen ikke trodd det var noe på gang!! ( bortsett fra det med brystene) Er 8 uker nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...