Gå til innhold

POSITIV TEST IDAG!!! Alle gode ting er 3????


♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥

Anbefalte innlegg

svak positiv i dag - men strek er strek ikke sant?? Ikm om 3 dager så er jo ikke rart om den er svak!

 

Tok test forrige uke som var negativ-dette for å sjekke at jeg ikke hadde hormoner igjen fra forrige gang!

 

Er sååå glad ,men litt redd- nå MÅ det gå bra!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER:-):-):-):-):-) Endelig en gladmelding her igjen!!

 

Ta vare på deg selv, og ikke bruk så mye energi på å engste deg:-) Det går nok bra, skal du se:-)) ÅÅÅ SÅ GØY!!!

Klemmmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!! Er ganske sikker på at det må gå bra nå. Skal gå på progestron tilskudd og blodforynnende så dette skal gå!! =)=)=)

 

håper flere følger etter!!

 

*********************JIPPI********************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Sol! Det gikk tydeligvis på første forsøk?

 

Kan jeg bare spørre om en ting?:

Får du progesterontilskudd og blodfortynnende fordi tester viser at du trenger det, eller får du det for sikkerhets skyld? Er det fastlegen, gynekologen eller sykehuset som ordner dette for deg? Er det Crinone og Albyl-E du får?

 

Selv er jeg under utredning for habituell abort og har fått resept på Crinone til neste graviditet, men legen mente at det ikke hadde noen beviselig effekt. Heller ikke blodfortynnende. Så jeg undres litt over de forskjellige praksisene som er.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei

ja det gikk på første forsøk gitt:):)):)

 

Jeg fikk Crinone først av legen på sykehuset-overlegen som bestemte det faktisk. Dette fordi jeg krevde å få noe form for hjelp etter min andre SA. Han ba da legen på sykehuset om å skrive ut resept på det. Så hørte jeg her inne at flere går på albyl-e , og at mange av de har hjerte og karsykdommer i familien. Ringte da fastlegen som sa at jeg kasnkje burde gå på det, men hu ville ikke "blande" seg oppi det de på sykehuset gjordee så hu ba meg ringe de og høre. Hun på sykehuset, som forøvrig alltid har vært litt kranglete, skjønte poenget mitt men ville ikek skirve ut resept på albyl-e - men fastlegen kunne gjøre det syns hu. Så ringte jeg fastlegen igjen og hun sa "ja, men da gjør vi det!!" . Var å tok blodprøver i går . Det tar 2 uker å få svar på de så jeg skal gå på Albyl-e frem til ejg får svar på blodprøvene. Hvis det viser seg at jeg ikke trenger albyl-e så bare slutter jeg.

 

Så nå skal jeg gå på Crinone vaginal gele hver kveld frem til uke 12 og albyl-e hver kveld frem til jeg får svar på prøvene. Skal selvsagt også ta Folat.

 

Håper dette hjalp deg litt.

 

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!! Krysser fingre og tær for at spira di foinner seg godt til rette!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå, gratulerer kjempemasse!!!!!!!!! Kjempemisunnelig, he he.... Skal selv ta test på mandag.... Du får nyyyyte påsken!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh...!!!! Gratulerer så mye!! :-)

 

Jeg satser på å komme etter.. hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå gratulerer da!!!!

så godt å se at det ble et blått kryss hos deg igjen!!!

Kose deg masse nå og ta det med ro!!

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk alle sammen:) Første ul blir 21.April!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Sol !

 

Alle gode ting er 3 :o)

Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! Kos deg med spiren!!!! Er selv under utredning for habituel abort, skal spørre legen om det du har fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...