Gå til innhold

POSITIV TEST IDAG!!! Alle gode ting er 3????


♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥

Anbefalte innlegg

jippiii og litt skummelt på samme tid!! Svak positiv test 3 dager før ikm. Positiv er positiv har jeg hørt så da må det da være sant??

Tok en test på mandag og den var absolutt negativ-så veit at det ikke er hormoner fra forrige graviditet!!

 

Mistet to ganger tidligere - mai i fjor og nå i starten av mars. Alle gode ting er 3????

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

GRATULERER SÅ MASSE :-)))))

 

Vi får håpe og tro at alle gode ting er 3, massevis av lykke til....

 

Klem

Lenke til kommentar

Ganske nervøs, skal på UL kl. 13.00... huff.... jeg gruer meg mer og mer for hver UL jeg..

Lenke til kommentar

Gratulerer så masse! En strek er en strek, ikke sant? Denne gangen går det kjempefint, skal du se!!! Lykke til!

Lenke til kommentar

huff så lenge å vente utpå dagen da!! Føler virkelig med deg- men nå skal det gå bra med oss alle!!! fyttirakkern altså!!

 

Kom inn igjen og fortell hvordan det gikk på ul da!

masse klemmer

Lenke til kommentar

Annonse

jupp strek er strek. Sist gang var den også svak om morran,tok ny på kvelden som var sterk. :):)

 

TAKK!!! :):):)

Lenke til kommentar

Grattis!! Og velkommen etter!!! Da får du noen spennende uker fremover... Ønsker deg ALL lykke!!! Og da starter du vel opp med crinonen da?

Klem

Lenke til kommentar

Takk:) Starter opp med crinonen i kveld ja! spent på hvordan det skal gå denne gangen. Det skal, det må, det bør GÅ BRA!!!!

 

 

Lenke til kommentar

Håper så inderlig det går bra for dere nå!!! :-)))

Les bruksanvisningen da.. Jeg fant ikke den når jeg skulle starte, og måtte tenke en stund før jeg skjønte hvilken ende som skulle inn... haha!! Og jeg er sykepleier...jaja.. Tror jeg hadde slitt fælt om jeg hadde prøvd å trykke inn den firkanta enden!!! Også skal du fortsette å klemme på firkanten mens du tar den ut igjen, ellers kan kremen suges inn i hylsteret igjen.. Men det står vel kanskje i bruksanvisningen det også?? LYKKE TIL!!!

Lenke til kommentar

hei hei!

Første crinone inntatt i går kveld og jeg gjorde det riktig haha!! Tenkte meg at jeg burde fortsette å trykke mens jeg tok den ut;) E4r sååå flink atte!

 

Ringte sykehuset idag de ble så glade:) Fikk time til ul den 21.april:)

 

Spent,gleder meg og gruer meg!

 

Åssen går det med deg?

 

Klemmer

Lenke til kommentar

Hei

Jeg vil bare ønske deg lykke til og forhåpentligvis gi deg en liten oppmuntring. Vet at de neste ukene kan bli ganske lange, men alle gode ting er tre.

Det var det i alle fall for meg. Jeg sitter nå med ei lita prinsesse på tre uker i fanget etter at jeg mistet to ganger.

Stå på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...