Gå til innhold

April: Stripping og slimpropp


MAE

Anbefalte innlegg

I går belv jeg strippet hos min gynekolog. Dette til grunn for at min menstermin var! 30. mars og ul 14.apri. Dvs. jeg kan være på overtid. Jeg var moden og hadde liten åpning.

 

I dag trur jeg slimproppen kom også. Må være gode tegn på at fødsel snart! Har ikke hatt noen andre tegn så nå venter jeg spent på noen rier.

 

Strippingen sa hun skulle gjøre ONT jeg lå der og ventet og lurte på om hun ikke skulle begynne... men det hadde hun allerede gjort :0)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jeg gjorde også dette hos jordmor i går!

Eller dvs. jeg har hatt åpning og vært moden lenge, og har termin neste uke. Hun skulle "dra i kantene" hvis det var åpning nok. Jeg syntes det var vondt, men det var nok fordi mormunnen fortsatt er lukket. Jeg har åpning 2cm på livmortappen og er moden, men mm er altså lukket. Så da kom det ikke til å skje noe her de første tre fire dagene mente hun.

 

Det var kanskje ikke vondt for deg siden du er åpen da? Min slimpropp har gått litt og litt, og det bekreftet jordmoren i går. Håper det går som du vil nå da, og at riene kommer igang!

Lykke til med fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slimproppen min gikk for en uke siden. Er moden med liten åpning. Tom prøvd å sette nåler uten suksess.

Lykke til. Håper du føder fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt masse menssmerter de siste fire dagene, og en av nettene hadde jeg en kynner fra jeg la meg til jeg våknet... Helt hard mage hele natten....

 

Spurte jm om hun kunne sjekke modning siden det var det hun mente var i gang, men neeeeei da... slikt pleide ikke hun å gjøre... OK

 

Da får jeg bare vente i spenning, er jo 6 dager til termin, eller 5 dager da, dersom min termin stemmer bedre, men det blir jo det samme...

 

Tanta mi går den 13 dagen på overtid no, så burde klare å vente litt til med å møte min lille venn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på kontroll til jordmor en samme uke som jeg hadde termin, hun sa der var åpning og det var registrert rier men hun trodde ikke fødselen ble før om noen uker.. Å dette var hoved jordmora på sykehuset. Dagen etter ble jeg sendt på sykehuset og fikk en nydelig stor gutt =) så jordmodrene trenger ikke ha rett ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...