Gå til innhold

Er det mange her som har navnet klart?


Gjest

Anbefalte innlegg

Vi har nesten ikke snakket om det i det siste heller vi.... Er så dumt at vi ikke vet kjønnet:( Men har ikke mulighet for privat ul nå, blir for dyrt... Her en dag sa gubsen at vi må vel finne ut av det snart, ja, det ble vi enige om. Og her står vi og vet ingenting. De forslagene vi en sjelden gang kommer fram til blir forkastet like fort som de sies.... Har litt lyst på oppkalling, men vet ikke helt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi vet hva vi får men har enda ikke navnet klart 2 dager før termin...

blir likssom ikke helt enige, så da har vi funnet ut at vi venter til hun er kommet ut så ser vi det an..

har jo endel navn på bordet da. men ombestemmer oss hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke vi kjønnet:) Men hvis det blir gutt, tror jeg det blir Andreas etter pappa:o) Men jente navn har vi ikke peiling på, hehe. Kanskje Nora??? jaja finner vel ut av det etterhvert:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnet var klart omtrent samme dag som vi fikk vite kjønnet. Jentenavn hadde vi klart fra før av, men det må vi vel bare spare til neste kanskje... Oppkalling er jo greit hvis du liker navnet. Vi kaller vår lille gutt opp etter faren, oldefaren, tippoldefaren og noen grandonkler osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nope.... tror ikke denna ungen får noe navn... stakkars :)

Men vi klarer vel å bestemme oss når vi ser han/hun... (håpe på!!!!)

 

er jo mange å velge mellom, men man skal jo være sikker på at det er det helt rette navnet, også da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde både guttenavn og jentenavn klart før ultralyden,vi venter jente og hun skal hete Nathalie :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var mye enklere med jentenavn enn guttenavn, ultralyden viste tydelig at det er en gutt på vei. Han skal hete Nikola, foreløbig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ganske enkelt ikke peiling vi:( Men vi har jo enda ca 3 mnd på oss da. SÅ noe må vi vel klare innen den tid. Håper bare vi slipper innblandinger denne gangen, fra "velmenende" familimedl. Som sist, da de insisterte på at vi skulle putte Ole foran navnet, for da hadde han blitt oppkalt etter den og den. Vi ønsket ikke Ole foran, sa fra om det, men de ga seg ikke. Men det gjorde ikke vi heller, så han heter ikke Ole ..... da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde jentenavnet klart - og synes det er så fint at jeg håper vi får brukt det en gang!!! Men guttenavn har det vært mye verre med... Synes det rett og slett er mange kjedelige guttenavn, og de som er fine er liksom litt oppbrukt. For tiden ser det ut som det blir en liten Nikolai som kommer, ellers så synes jeg Linus er veldig fint, men det er ikke pappan så glad i dessverre... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er problemet, man skal jo bli enig. Hadde det vært bare meg som bestemmer navnet skulle jeg hatt det ganske klart nå:) Hvertfall jentenavnet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har navnene klare (vet ikke hva som det blir) men som vanlig så blir den endelig avgjørelsen ikke tatt før babyen er født. Vi får se om navnevalget passer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vi har navnet klart etter måneder med diskusjoner. Fikk vite kjønnet i uke 24 (er i uke 31 nå) og da ble det med en gang lettere. Han skal hete Theodor :-)

Andre forslag vi hadde var:

Gutt:

Elias

Tobias

Herman

 

Jente:

Amalie

Madeleine

Maria

 

Lykke til!

 

(den navneguiden de har fått her på BIM er jo ganske kjekk. Ellers brukte vi mye www.norskenavn.no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi har klart ett guttenavn og ett jentenavn. Syns det er vanskeligst med guttenavn! Har en gutt fra før som navnet også må passe med, men vi har da blitt enige til slutt. Det vil si vi har bare ett guttenavn vi begge kan like, og på jentefronten har jeg mange men mannen min er enig i kun ett, så da blir det det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sjekke ut de linkene:) Ellers har vi vært inne på Maria, vi da, hvis det blir jente. Men jeg er sannelig ikke sikker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde både jentenavn og guttenavn klart før jeg ble gravid vi... hehe:o) Litt utolmodige ja.. Og på tirsdag fikk vi vite at vi får en gutt:o) Han skal hete Teodor Alexander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt navnet klart siden oktober omtrent. Så her kommer lille Sebastian om noen dager.

Er heldige, for pappaen og jeg har veldig lik smak når det gjelder navn, så vi var veldig enige forrige gang, og er veldig enige nå, både på guttenavn og jentenavn. Og Sebastian var favoritt hos oss begge nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...