Gå til innhold

Kan vi si oss ferdige nå????


esmase

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjempe-hehe... Vi skal til Gardermoen i kveld og hente vår 10.klassing som har vært på skoletur til Frankrike... På SAS-Braathens sider står det at flyet ikke er berørt, mens de der nede har fått beskjed om at det ikke går. På sidene til flyplassen i Paris står det også at det går. Så det kan bli en laaaaang natt, eller så må de bli i Paris til krisen er over... he, he... Kanskje etpar lærere som blir frustrert...

 

ALLE: Les og lær: ALDRI; ALDRI booke fly i nærheten av påsken...

Lenke til kommentar

Eldste sønnen min skal komme med SAS-Braathens hit i morra kveld.....

I vinterferien når vi skulle reise,så var det pilotene som streika,så vi begynner å bli vant til dette....

Lenke til kommentar

Det kjappeste er vel å stille seg opp å haike... både til... er det Harstad??? og fra Paris. Kanskje de er framme før skjærtorsdag...

 

Men hvis det var noe positivt du etterlyste, så vet jeg ikke om du traff... Det evige emne: -været- er heller ikke noe å rope hurra for her i dag. Joooo - forresten: Det bælregner, og det betyr at snøen går!!! Hurra!!!

Og ellers så fikk jeg svangerskapskalender i går - det er moro. Men den stemmer ikke med systemet her inne, selv om den er laget av de samme menneskene, så da kan jeg jo bruke litt tid på å lure på det. Det er sånt som gjør at tiden går, og det er bra, når man venter på baby!!

 

Lenke til kommentar

Hehe...er vel fremme 2.påskedag,tror jeg....

Det er nemlig 110 mil å kjøre.....

 

Hvor fikk du forresten svangerskapskalenderen fra?? Er du medlem i Gullsmokken??

Lenke til kommentar

Ja - jeg kom borti den knappen som heter "pakke" en dag, og da var jeg solgt... Fram med VISA, og pakken kom i går. DE søte babysolbrillene også - de var verdt hele prisen...

Skal ha F-prøve og hele pakka, men orker ikke å la være å glede meg - tror ikke det blir noe verre av det...

Lenke til kommentar

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...