Gå til innhold

August: Når tid vasker dere babytøyet?


Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥

Anbefalte innlegg

Er jo bare 20 uker, men sorterte litt babytøy i går - la bort alt det lyseblå etter Elias =) Denne gangen blir det rosa gitt! Har jo ingenting rosa tøy enda, men det nøytrale må jeg jo vaske. er kanskje litt drøyt å begynne allerede?

 

Flere som har begynt å tenke på det eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei du:)

 

gratulerer med jente denne gangen da:)

jeg har fått noen klær av søstra til typen min men har ikke vasket de enda.... tror jeg vil vente til jeg har ca en mnd, halvannen igjen... det er jo dumt hvis det skulle ligge å støve i 3mnd før den lille kommer syntes jeg.... men det gjør jo sikkert ingenting. du kan jo vaske det og så kan du jo ta det frem etter en stund og vurdere om du syntes det må vaskes igjen:) det er jo så gøy å gjøre ting klart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å vakse det tøyet jeg har arvet og fått i gave nå. Så får jeg heller se når det nærmer seg om det trenger en tur igjen. Men tror nå ikke det kommer til å støve så mye i kommoden. Kan jo ev bare lufte det litt kanskje...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia =)

 

Så kjekt me ein av kver då!

Eg va oppe på loftet og henta flere esker med babytøy, og lukte ut

2 vaske maskiner med klær som vår gutt kan bruke.

har til og med strøket de og lagt de i komoden han ska ha =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke bare er jeg som er litt gira på å gjøre ting klart!!!

 

Ja, og det er jo bare å vakse det om igjen HVIS det skulle bli så himla støvete igjen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Jeg har vasket litt allerede jeg, legger det i brødposer i stellebordet. Er rent da t tenker jeg. Har mye som må vaskes hver for seg så da kan det jo ta litt tid. Har termin 30.08 jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...