Anonym bruker Skrevet 6. april 2006 #1 Skrevet 6. april 2006 jeg har vært på jentetur og hatt meg med den sexye, barske mannen. Jeg har ikke dårlig samvittighet, for det var dampende heftig sex som jeg dessverre ikke får hjemme lenger. Der er det bare elskov.. Er det dårlig gjort? Skal jo ikke møte mannen igjen, og han var også gift og hadde barn.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2006 #2 Skrevet 6. april 2006 Dette er det vel nesten ikke vits i å svare på. Du vet jo selv at det er dårlig gjort overfor familien din. Bare tenk hvis det hadde vært din mann som gjorde noe slikt, og du fant det ut! Hvis du ikke har dårlig samvittighet, er kanskje det enkleste å bare glemme hele greia hvis ingen andre vet noe. Om det er moralsk riktig å ikke si noe? Den debatten orker jeg ikke gå inn på. Jeg fordømmer ikke altså, for jeg har gjort det samme selv... Nå er jeg anonym, nå!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2006 #3 Skrevet 6. april 2006 Vel..jeg har ikke så mange gode tips/råd. Har vært oppi det samme selv noen ganger faktisk.Er ikke stolt av det.... Samboer vet ingenting. Alltid når det kommer opp ett tema om utroskap eller en film handler om det får jeg skikkelig dårlig samvittighet! da kjenner jeg at jeg får en ekkel følelse inni meg....og føler at han vet noe. Ikke noe kjekt!! men de gangene det har skjedd noe har jeg vært ganske full.... Har ofte lurt på om det kan være arvelig(hehe...) Faren min var utro mot mamma før,og de ble skilt.Men er sammen igjen nå.... Tror jeg er ganske lik han på det området,men vil helst ikke være det.... Akkurat som jeg ikke klarer å motstå fristelsen dersom jeg er ganske full osv. Men jeg er ikke stolt over det.....
Anonym bruker Skrevet 6. april 2006 #4 Skrevet 6. april 2006 uffameg... synes synd på familiene deres hvis de finner ut av det. hadde ikke klart å gjøre noe slikt selv, jeg er alt for dårlig til å lyve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå