Gå til innhold

Kab!


HanneL

Anbefalte innlegg

Hei,

Har tenkt på deg i dag etter at jeg leste innleggene dine i går kveld.

Ville bare si at jeg krysser fingrene for deg på ul i dag og sender deg en god klem!

Det går nok bra!

Klem Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Våknet nå, og måtte fly ned på dataen for å sjekke om du hadde skrevet innlegg. Er så spent, gleder meg til å høre hvor stor spiren er nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

henger meg på og krysser fingrene for kab vennen"!!

 

 

********************************************************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Knerten hadde rukket å bli 2,5cm stor fra hodet til rumpen, og 1 cm i diameter i hodet. Hjertet banket fint, og jeg ble anslått for å være 9+2 i dag. 1 dag lenger på vei enn det de trodde forrige gang, og altså i min 10 uke... Vet liksom ikke hva jeg skal si jeg.. Jeg er jo lettet men klarer jo likevel ikke å tro på at det vil gå bra denne gangen. Gyn jeg var hos mente at det ville gå greit dette, og at jeg burde finne meg noe annet å engste meg over, som feks fødselen..hehe.. Jeg hadde så langt et helt normalt svangerskap.

Jeg var så sliten da jeg kom hjem at jeg måtte bare gå og legge meg. Hadde en natt med lite søvn, kvalme og engstelse. Men nå føler jeg meg mye piggere..

 

 

Jeg fikk en del symptomer i går kveld og i natt. Hatt skikkelig med stikkinger, masse nesten heletiden. Nesten så jeg ble redd det skulle være noe galt. Pluss at jeg var kvalm i natt og i morges. Men jeg vet ikke helt om det var fordi jeg var redd eller om det var svangerskapskvalme. Sikkert en blanding. Ja, da er det jo bare å begynne å engste seg til neste ul da ;) Og den er ikke før 3 mai!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRAAAAAA, Kab - nå skremte du meg nesten med å vente så lenge, hehe. Så strååååålende nyheter, er så glad på dine vegne! Hadde det på magefølelsen at alt skulle gå bra med deg :-)

Jeg fikk Ul på tirsdag, kl 11. Huttetu, gruer meg allerede. Men usikkerheten e verst, uansett.... Nå håper jeg du klarer å slappe av og kose deg i påsken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...