Gå til innhold

September: Ja da var natta over...


Mille**

Anbefalte innlegg

....og Sofie har våknet minst 1000 ganger i løpet av natta. (Har hatt henne på eget rom) Hun mister smokken, prater og styrer, gråter en skvett, mister smokken igjen osv osv, så vi har gått ut og inn av rommet hennes i hele natt føles det ut som....ahhhh, nå skal det bli utrolig godt med kaffe!!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der kunne nesten høres ut som vår natt i natt. Pupp, pupp, pupp. Annenhver time...Enten så har hun ikke tålt den nyinnførte grøten, eller så er flere tenner på vei.. uff det er slitsomt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la henne gråte litt. Det er bare sunt. Da finner hun fortere ut at hun skal sove også, dersom dere ikke går inn til henne hele tiden. Det er min erfaring i alle fall, men det er jo ikke sikkert det funker på samme måte til hver unge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, vi lar henne gråte litt, men det er egentlig ikke så mye gråting. Hun ligger å leker med sutten, drar sutten over rillene på sprinkelsenga, kaver med dyna, kaster sutta på gulvet, babler og etter en time med dette så skriker hun etter sutten. Vi blir jo liggende å høre på dette da, umulig å sove når hun begynner å styre med den smokken.....Håper det går over snart, lengter etter søvn!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der hørtes ut som våre netter nå denne uken.. jeg holder på å bli gal..

 

I natt måtte jeg opp omtrent hver 30 minutt for å gi ho smokken.. ga seg ikke, før ho fikk den.. :( holdt på sånn flere netter nå.. lurer på om det ikke er tannutbrudd nr 2 på vei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...