Gå til innhold

Mensmurringer, kom dere vekk! Og hold dere unna!


nungo

Anbefalte innlegg

Ååhh den forbaskete, forrederiske tante! Har IKM i morgen og allerede i går kveld kjente jeg nok så tydelig de karateristiske mensmurringer - jeg støvsugde som en gal og fløy opp ned trappen i et desperat forsøk på å ignorere murringene (som om de ville gå vekk av de grunn, ha!), men tror nok dessverre at jeg må innse at det ikke ble noe resultat denne pp heller. Jeg harikek sett noe blod ennå (beklager detaljene), men har utstyrt meg med bind i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trodde aldri jeg skulle bli så hektet på dette - har ingen barn fra før. Trodde vel du skulle gå lettere - men nå er jeg straks over i 6 pp! Begynner å bekymre meg, for vi har brukt el tester fra 2 pp - og det klaffer likevel ikke.

 

Kjenner også på mensenmurringer - har IKM mot/i helga. Har hatt utflod/slim - sikkert tegn! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ventinga er ikke gøy,men mensmurringer og gravitegn er jo så like,så det gjelder å beholde troen..Det er vel det som gjør oss litt halvsprøe etter hvert...Så positive til det siste,også rett i kjellern når tanta kommer.Lykke til nungo og tindra!Måtte tanta utebli,og påsken feires med positiv test!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nungo =)

Uff så slitsomme de er disse siste dagene før IKM!!!!!!!!!!!!

Blir helt gåen av å gå og kjenne på alt mulig. Litt positiv i ene nuet og dønn negativ i det andre...

Jeg kjenner også på litt mensmurringer, men jeg har gjort det siste uken. De kommer og går litt. Brystene er mindre ømme nå enn de var for noen dager siden... Så jeg går vel egentlig å venter på den støgge tanta jeg også.

Har kanskje tenkt å kjøpe tester i dag, og teste i morgen.... men har egentlig lyst til å vente med testing til lørdag...., for da sparer jeg kankje testen...? siden mensen da sikkert er på plass... Uff og uff!!! For en utredning =/

Det blir spennende uansett med alle som går her og funderer nå!!!

Hva med deg vilsågjerne... har du ikke fått besøk enda? og heller ikke en positiv test..?

 

Masse lykke til alle sammen =)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å gi noen falske forhåpninger hos noen, men mensmurringer er ikke nødvendigvis et dårlig tegn. Jeg ha vært gravid noen ganger, og det har alltid vært mensmurringer i flere dager før og etter ikm, for så å bare dabbe av.......

Hold ut, vet akkurat hvor jæ.... den ventinga er! Om drøye 2 uker en det min tur igjen....!

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...