Gå til innhold

hjelp meg jenter!!!!


jente30L

Anbefalte innlegg

de siste dagene har jeg hatt lissom som det presser nederst i magen...

er 11+4 i dag...

kjennes nesten som mens smerter men ikke helt for det er lissom ,ja jeg vet ikke helt..

noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja..det er som det skal være det (hvis det er det jeg tenker på). Begynner å komme hos meg også, 10+1 i dag, men det er spesielt om morgenen. Hvis det er det jeg tenker på så er det som en slags tyngde nedover, og etterhvert som magen vokser kjennes det utover også. Innimellom er det ubehagelig/litt vondt, men det er helt normalt. Tredje gangen min nå, har vært sånn hver gang.

 

Søsteren min var veldig nervøs i sitt første svangerskap, og alle vondter og strekksmerter ble tatt opp på legekontroll. Til slutt sa legen oppgitt til henne; Er du klar over hvor lite barnet ditt var til å begynne med, og hvor stort det er ved fødsel? Hadde du regnet med at den skulle vokse så mye uten at du i det hele tatt KJENNER det??

 

Den tar jeg frem og tenker på hver gang jeg er urolig - det er jo helt fantastisk at vi ikke kjenner mer enn vi gjør av smerter osv...Kvalme er an annen sak - der kjenner jeg 100 ganger mer enn jeg trenger!!! :-)

 

Lykke til, du skal se det er helt normal...men du kan jo nevne det på neste kontroll...Er jo ikke sikkert vi snakker om det samme..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er10+5 og jenner det samme. Har abortert 3 ganger før og kjenner derfor etter slik smerter. Har fått 2 barn etter dette og har kjent samme tyngdefornemelsen og strekkingen som du snakker om hver gang. De gangene jeg abortert skjedde det med det samme. Dette går bra, begynner du derimot å blø er det greit å ta seg en tur til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for hjelp!!!!

blir bare litt frustrert og fortvilet...

er takk og lov ikke kvalm lenger;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...