Gå til innhold

Brun utflod


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen!

 

Er den helt brun eller er den gulbrun? Mye eller lite?

Jeg fikk litt farget utflod for 2 uker siden og trålet det jeg kunne på sidene her for å finne ut mer. De fleste svar jeg fikk var at det var ufarlig, det er klart rødt MYE blod som Kan være fare på ferde.

Derfor tror jeg det ikke er noe å bekymre seg over. Det betyr nok at det er gammelt blod og ikke ferskt. Mye skjer med kroppen akkurat nå så det er ikke unormalt at det kan komme litt.

Forresten så gikk mit over i løpet av dagen, så jeg tror nok det vil gå bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det når jeg fikk første mann og dro da til legen, noe du også burde gjøre. Det var ikke farlig sa legen dette er gammelt blod som han mente stammet fra da fosteret festet seg e.l Tror det er verre dersom det er helt friskt rødt blod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke du skal bekymre deg så mye. Jeg hadde mye brun utflod og spotting forrige gang, og har enda mer nå. Blør av og til en del friskt også, og har vært i kontakt med legen. Hun sa det ikke var noe åpenbart galt med meg, men jeg fikk ta en blodprøve for å være på den sikre siden. Det gjorde meg en del roligere - anbefaler deg også å ta kontakt med legen, heller en gang for mye enn for lite. Da er du kanskje ikke like nervøs etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt brun utflod i flere uker, siden jeg var 5+0, ca. Nå har det sluttet, og jeg er 9+2. Har vært på UL og til GU, og undersøkelsene viser at alt er lukket der inne. Blødningene kommer trolig fra livmorhalsen, som ofte blir mer sensibel ved graviditet. Legene sier det er helt normalt med brun utflod, og at det er mer vanlig at det går bra - enn at det ikke gjør det. Man kan til og med ha en god del friskt blod, uten at noe er galt. Stor blødning kombinert med sterke, takvise smerter er et dårlig tegn, men blødning alene er ofte ignenting farlig. Synes likevel du skal kontakte legen din for å få en sjekk, sånn at du kan slappe av. Lykke til, går sikkert fint!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leelu22 *28.11.2006*

Hei Tulleruska:)

Er ikke du 6+5 idag ?

Siden jeg er 6+4 og har termin dagen etter deg ??

 

De sier det er helt ufarlig å ha brunt utflod så lenge det ikke kommer fersk blod i forbindelse med smerter i magen :)) Ring legen din dersom du engster deg vennen min, ikke bra det heller :)

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg skrev feil, jeg er 6+6 idag og ikke i 7 uke.

Jeg hadde smerter i magen natt til igår og derfor ble jeg ekstre bekymret. Men de smertene minnet bare om vanlige magesmerter og ikke noe annet. Jeg hadde endel utflod i går som var brun og veldig mørk rød, så jeg behøver vel ikke bekymre meg, men det er vanskli.

Jeg har ikke hatt blødninger kombinert med smerter, og det har heller ikke komt ut noe klumpete utflod.

Jeg ringte til legen igår, og han mente det ikke kunne være så alvorlig siden det ikke hadde komt ut noen klumper og blodet ikke var friskt.

 

Takker for at dere svarte meg, det er pyton når man blir så bekymret. Jeg kunne bare ikke huske at jeg hadde det sånn med lille Joseph William.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la inn en ny tråd nå nettopp før jeg så alle disse svarene... Får bare håpe at det gir seg. Er i uke7 nå.

 

Ringer legen i morgen dersom dette vedvarer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...