Northernlights Skrevet 6. april 2006 #1 Skrevet 6. april 2006 Hvordan står det til? Her er det begynt å bli vår, selv om vi har fått en del snøfiller og sludd de to siste dagene... Dere har vel blomster overalt nedi der, tenker jeg! Mannen min lengter seg syk til NC, men det blir kun med ferie de første årene framover. Iallefall 4 år til vi evt flytter dit, nå. Tenk, lillegutt fyller 6 mnd snart. Urolig så fort tiden går. Din lillegutt er vel også blitt stor nå. Er han ikke født 3-4 mnd før min, montro? Jeg reiser til Norge neste mnd med "litjguten" =) Gleder meg! Ha det godt, vennlig hilsen
Cat74 Skrevet 6. april 2006 #2 Skrevet 6. april 2006 Heisann Her i NC er alt bare bra. Vaaren er kommet for fullt og det er deilig og varmt. Idag har vi 20 grader og sol. Jeg skulle oenske det holdt seg slik hele sommeren, men som du vet saa kommer gradestokken til aa stige til minst 35 grader, for ikke aa glemme den ubehagelige fuktigheten.... Saa dumt at dere ikke kommer hit foer om 4 aar. Vi kommer til aa flytte innen 2 aar, saa da speors det om vaare veier krysser igjen. Man vet jo aldri... Magnus blir hele 8 mnd. i neste uke. Jeg synes ikke det er lenge siden jeg gikk gravid jeg. Man kjeder seg ihvertfall aldri naar man har en liten en! Du faar sikkert en flott tur til Norge. Er det lenge siden du var hjemme sist? Familien din gleder seg nok som bare det. Foreldrene mine kommer om 20 dager. Gjett om de gleder seg til aa se Magnus! Ha det bra saa lenge Hilsen fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå