Gå til innhold

Quinny Freestyle 3 XL


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Har planer om å kjøpe 2004 modellen, men lurer på ett par ting.. Er fotstøtten regulerbar? Og hva med ryggen? Håper noen kan hjelpe meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

jeg solgte akkurat ei slik vogn fordi jeg kom over den "over" altså quinny formula;o) he he he

veldig fornøyd med begge vongene iallefall. fotstøtta er ikke regulerbar men det er ryggen. ikke helt flat liggestilling men jenta vår på 11 mnd sover i quinny formulan i bhg.

bare en ting til; anbefaler 2004 modellen på det varmeste! mye mye bedre enn comforten på alle måter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig lyst på comforten, men siden jeg har hørt så mye negativt om den så har jeg droppet den.. så det var godt å høre at du var fornøyd med 2004 modellen! Men kan du sette ryggen heilt opp? Gutten min vil ikke "ligge-sitte" skjønner du.. Skal absolutt ha med seg alt som skjer rundt seg!! Hva er forskjellen på denne modellen og formula? Har ikke funnet så mye informasjon om den vogna på nettet.. Takker og bukker for hjelpen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det du selv som regulerer ryggen bak ved hjelp av reimer og et slags "dra" system. du kan derfor velge mellom et utallige forskjellige sittestillinge og gutten din får nok sett verden slik han ønsker;o)

forskjellen fra vanlig freestyle og formula er liksom "ferrarien" da;o) den har bedre fjæringer, mer robust understell og er litt tyngre på framhjulet. dessutenhar min modell også felger og ikke "eiker" i hjulene;o)

ser at det er noen som selger sine quinny freestyle 3x 2004 modeller på finn nå. slå til! du kommer ikke til å angre!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...