Gå til innhold

Vi har vært på 3D-ultralyd i dag!! :o)


Amazing

Anbefalte innlegg

Det var helt utrolig å se den lille bebisen inni magen min igjen! :o) Vi fikk bekreftet at vi venter en liten gutt, var ingen tvil om det sa legen. Alt så fint ut, og han var normalt stor i forhold til terminen min. Men han var helt spinnvill inni magen når vi var der, så legen hadde litt problemer med å ta fine bilder. Men uansett synes jeg det så absolutt var verdt pengene, og anbefale alle å gjøre dette!! Helt utrolig var det!! :o)

 

Hat lagt ut noen bilder under nicket mitt!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempe fine bilder, en ordentlig nydelig liten guttebass der:-) Hvor mye veide han nå? Tuppa mi veide 605gram i uke 24.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy :) Vi var også på 3D i går, og ja.. det var helt fantastisk :)

Hvor mye veide gutten din? Gutten vår veide 1190 gram nå. Vi har jo termin nesten samtidig så kunne vært gøy å hørt hvor mye din veier nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi var på 3d på nøtterøy ultralyd institutt i går, det koster 650,-

snuppa vår veide 715 gram.

jeg er i uke 25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Mjøskirurgene på Gjøvik kostet det 900,-! Det var verdt hver eneste krone spør du meg! :o)

 

Vi fikk ikke vite eksakt hvor mye han veier nå, han sa bare at han var normalt stor i forhold til hvor langt jeg er på vei! Litt dumt det da, hadde vært morsomt å sammenliknet det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere fikk med en liten film snutt av babyen å el? Måtte ikke ha med noe til det?

 

Hehe bestilte, men glemte helt å spørre om pris og alt sånn.. Var bare opptatt av å få time en spes dag når sambo har fri å... ;p

 

Gleder oss utrolig masse til det nå!! Skal dit om 3 uker:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Jeg lurte på om noen har vært på 3D-ultralyd i Stavanger,Jeg har gått til kontroll privat så har tatt vanlig ultralyd hos ham. Har så lyst til å ta 3D siden vi ikke har klart og sett kjønnet enda. Fikk først beskjed om at vi ventet en gutt men så fikk vi beskjed om at det var en jente så hadde vært fint med en bekreftelse:-) Er det noen som har ringt og bestilt 3D i Stavanger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk ikke med noe filmsnutt, kun bilder på cd som han brente på kontoret etter undersøkelsen! (tror det er på 4D-ultralyd man kan få med filmsnutt, men er ikke sikker....) Måtte ikke ha med noe, men hadde brus og sjokolade i veska i tilfelle småen var rolig og lå dumt til. Men det var ikke noe problem her, han var helt vill inni der!! Hehe!! :o)

 

Lykke til på ultralyden iallefall, gled dere!!! :o) Og vil ha oppdatering om hvordan det var etter dere har vært der! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...