Gå til innhold

hjelp ???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har bestilt en quinny comfort 3xl vogn...får den i morgen eller fredag og har ventet på denne i 3 uker nå..men har sett de siste dager at det er så mange som selger sine på finn.....er det noe galt med de?? Jeg gleder meg sånn til å få den, men er no litt redd å bli skuffet!!!! :( er det unødvendig!!!!! har dere noe erfaring med de??? kan jeg fortsatt glede meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempefin vogn (den fineste av alle synes jeg :) ), men jeg valgte å ikke kjøpe den fordi den er veldig bred mellom bakhjulene, kalesjen er ikke tett slik at det trekker inn på hodet til barnet, og fordi en del har opplevd at vognen har veltet. Men jeg har hørt om veldig mange som har vært kjempefornøyd med Comforten sin, så gled deg til den kommer, du, kjempekjekt med ny vogn!

 

Jeg fikk min nye Teutonia Spirit S3 i posten idag, det var den jeg valgte istedenfor Comforten. Stor stas!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det som er grunnen til at den er så brei bak er pga stabiliteten. Bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan nok fortsatt glede deg ja:-) Tipper grunnen til at mange av de selges er fordi de er veldig små i sittedelen så kan ikke brukes så innmari lenge... Ikke pga kvaliteten eller noe:-) Det at den er bred er jo bare så den skal være mer stabil, men vet ikke om den er ekstremt bred, den kommer jo ikke dører og butikker og sånn..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja no er den komt..kjempe gøy :) den virker god..har ik fått prøve den men i morgen skal vi ut å trille :) syns det var dumt med kalesjen men eg fikk med noen knapper som eg kan feste på den sån at den blir tettere... men har ei simo kombi i kjelleren om virkelig sure dager... pluss et par andre .. ( litt vogn dilla ..:)

 

gratulerer med ny vogn til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for alle svar!!! den har komt og jeg er rolig på at den skal fungere godt for oss no når det nærmer seg sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...