Gå til innhold

Har dere mere plager i andre svangerskap??


Ronja80.mor til 2

Anbefalte innlegg

Det har jeg, var kvalm de første tre mnd med førstemann og etter det var alt rosenrødt. Men nå er det kvalme, tretthet, bekkenløsning, kynnere og smerter i magen...

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Dette svangerskapet har nesten vært identisk likt som da jeg ventet Elias. Jeg hadde samme kvalmen omtrent like lenge. MEN jeg er mye mye mer godtesjuk enn jeg var med han. Og jeg fikk tidligere halsbrann og kynnere. Ellers skal jeg ikke klage enda - er jo bare 20 uker da =)

Lenke til kommentar

Jo da!

Mange flere plager. Sist kunne jeg knapt merke at jeg var gravid!!! Nå har jeg de samme plagene som deg. Jordmor kunne ikke få målt og kjent ordentlig i går, fordi kynnerne er så sterke og strammer så mye. Er oppe å kaster opp om natta, blir kvalm av de sterke "menslignende" smertene.

 

Jordmor tok vaginal sjekk i går, for å se om jeg var moden nok til at hun simme stimulere frem rier, ved å dra i kantene som hun sa. Men er moden og har to cm åpning på livmortappen, mens mormunnen fortsatt var lukket. Så da gjorde hun ikke noe med det! Jeg har bare noen få dager til terminen.

 

Legen min sier at det er nok vondere nå fordi jeg har blitt eldre! Men jeg er jo bare 26, og føler vel at jeg er i god form ellers! He he.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...