Gå til innhold

September: Noen minier som IKKE har fått tenner ennå?


Luguber

Anbefalte innlegg

Nå er David 7 mnd og absolutt ingen tegn på tenner!

Ingen sikkel, ingen tann-diare, ingen feber, ingenting! Puppene mine er nok ganske lettet, men det hadde jo være greit å få det overstått også da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, hadde regnet med å svare her, da mine to eldste var nærmere året før de fikk tenner. Men i helga dukket det uventet opp 2 tenner, merket ikke noe typiske "tannfrembruddsting", de bare kom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ikke tenner, ser ut som det muligens er en på tur, men jeg vet nå ikke helt.. Hun er 6 mnd og noen dager. Men jeg synes det er greit at tennene drøyer litt. Storebror fikk tenner da han var 4 mnd. Au-au i puppen!

 

Jeg melder meg forøvrig inn i alle "Noen som ikke har eller gjør..."-tråder. Nesten så jeg blir litt molefonken her..

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ask har heller ikkje fått tenner. Har gitt opp å skylde på tenner når han er sutrete eller utilpass eller siklete eller har litt feber...

 

Kanskje like greit, sidan eg håpar på å fortsette å amme ei stund til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen tenner her enda heller, men hele den siste uka har det vært mange tegn på at tenner er på vei, men ingen har dukket opp enda. Hun har siklet og tygget mye før også, uten at noen tenner vil dukke opp, så vi får nok bare vente å se denne gangen også. Ellers kan det godt vente en stund til for meg også, da hun fullammes enda.... Vil ikke bli bitt :)

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...