blond Skrevet 5. april 2006 #1 Skrevet 5. april 2006 Han er begge deler. Han har myk babyhud, men begynner å bli utspekulert som en liten gutt. Hvordan er deres 13-14 månder gamle barn?
Annie Bailey Skrevet 6. april 2006 #2 Skrevet 6. april 2006 Sønnen min er 13 mnd og han sluttet å være baby da han begynte å krabbe syns jeg.. og da var han 9 mnd.. Så jeg har hatt en liten gutt lenge jeg nå..
Gjest Skrevet 6. april 2006 #3 Skrevet 6. april 2006 når barna fyller 1 år er de ikke baby lenger, men småtroll:) Sluttet å tenkte på guttene som baby når de lærte å krabbe.
3b@rnsmor-30* Skrevet 6. april 2006 #4 Skrevet 6. april 2006 samme her... men eldste krabba da han var 6 mnd, så det var jo veldig tidlig å ikke være baby mer... mens snuppa krabba da hun var ca 9 mnd..
*Rutletutt* Skrevet 6. april 2006 #5 Skrevet 6. april 2006 Jeg kaller ikke Tobias for baby lengre. Han er nå 15 1/2 mnd, og jeg husker egentlig ikke helt når jeg sluttet med det... Men han er jo babyen min likevel da. Han ser veldig mye mer "baby" ut enn jevnaldrende barn syns jeg. Han har fremdeles gode baby-bollekinn, lite hår og myyyyyk hud. Så er han ikke så stor heller. Syns likevel han ikke kan kalles baby mer etter at han begynte å gå å "prate".
blond Skrevet 6. april 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2006 Eldstemann ble fortere liten gutt enn det minstemann ble, vil vel at han skal være liten lenge, for det er så koselig med alderen han er i nå. Veldig søt liten gutt!
maj76 Skrevet 6. april 2006 #7 Skrevet 6. april 2006 Jeg kaller spedbarn, altså barn under 1 år for baby og de over året for liten jente og gutt:)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2006 #8 Skrevet 7. april 2006 Jeg kaller gutter min babyen min enda jeg! Han er 19mnd.... Men han er jo en liten gutt..
La Perla Skrevet 7. april 2006 #9 Skrevet 7. april 2006 Ja, min gutt på 19 mnd er også en baby fremdeles. Han er jo ikke det da, men jeg vil gjerne at han skal være baby så lengesom mulig. Hvis vi spør ham om han er baby svarer han: "Neeeeeiii!!! (med en sånn: nå-tuller-du-fælt-tone)To dutt!" (= stor gutt)
Gothminister Skrevet 7. april 2006 #10 Skrevet 7. april 2006 Jeg synest att en er baby til en er 1 år,eller baby helt til han begynner å gå. Da min begynte å gå da han var 13 mnd gammel,så var han en liten gutt,ingen baby.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2006 #11 Skrevet 7. april 2006 knærten min er blitt en liten gutt med egne meninger og vilje....Han er 15 mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå