Gå til innhold

Stikkninger nederst i magen? Graviditetssymtomer?? IKM 15.april


Mamsen og lillegutt!

Anbefalte innlegg

Hadde positiv el-test på lørdag. Hadde "kos" dagen fredag, lørdag, søndag. Mandag hadde jeg veldige stikninger i magen, vondt i ryggen. I dag har jeg vondt i ryggen, stkninger i siden. Hva kan dette være?

Har lest at på noen kan dette være tidlig svangerskapssymtomer, men eg skal jo ikke ikm før 15.april. Kan det være graviditet som gir symtomer allerede no? - det er ikke innbilte "smerter" for eg leste tilfeldig om slike stikninger her inne og at det kunne være symtomer og det er derfor eg har lyst på en forklaring hva det kan være? men eg skal jo ikke ha mensen før 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann..

 

Man (i mine øyne) er ikke gravid før et evnt befruktet egg har festet seg.. Og det gjør det mellom dag 6-9 etter eggløsningen..

Så jeg kan ikke skjønne at disse stikningene dine kan være en pga graviditet.. For egget har nok ikke festet seg enda... Men noen supergod forklaring på hva stikningene faktisk ER,, det har jeg ikke.. Beklager,, skulle gjerne hjulpet deg der...

 

Håper egget ditt er befruktet og at det graver seg godt ned snart!!!

Krysser fingre for deg... :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

 

Jeg skal også ha tr den 15.

 

Jeg har aldri hatt stikking nederst i magen, men nå i dag stakk det så forferdelig og puppa mine sprenger og har blitt skikkelig harde. Jeg begynner å lure på om jeg kan være gravid.

 

Sluttet på yasmin p-piller i januar og har hatt 2 mens siden. Siste mens var 18. Mars.

 

Det her er spennendes.. Jeg vet ikke om det er tidlig med sånne symptomer eller om det er innbillning, men jeg vet en ting og det er at puppa mine er forferdelig vonde og det pleier de aldri på å være. OG har heller aldri stikkinger nederst i magen!

 

Lykke til ;-)

 

Kanskje er vi begge gravide.. Klem til deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. misa.. vi har samme IKM og samme mensdag.. har sagt tidligere at jeg hadde IKM den 18.4 men det er feil... det er 15.4... altså påskelørdag:D:D:D

 

SÅ... jeg har akkurat samme symptomene som deg.. skummelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde virkelig blitt en fin påskeaften hvis jeg fant ut at jeg var gravid :-D

 

 

Ble spådd en liten søt gutt veldig snart, kanskje det er han som kommer :)

 

Spennedes med samme symptomer.

Gi meg beskjed om hvordan det går :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, gjett..

her skal det kontinuerlig oppdateres, ja...

 

Blitt spådd graviditet i april jeg..:-) for leeeeenge siden.. hehe

 

men tiden vil vise... jaja

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg hadde ogsåpositiv el test lørd, og har også stikninger i underlivet i et par dager.Blir litt smårar, jeg lurer også på om det bare er meg som er overfølsom om dagen eller om det er mensen som er på vei. huff.

Uansett rart at vi har samme symtomene!

Tester etter påske,krysser fingrene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at det var flere i samme "bås". Og alle har IKM omtrent samtidig. Håper det blit postivt i påsken for alle + :-)

Da får vi mange som får termin samtidig. eg får da 27.desember. dere da?

 

Flere fra Bergen? (eg er)

 

Kanksje vi kommer til å ligge på føden/storkene å "skrike" sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om æ no e så heldig å vær gravid, så har æ termin den 25.desember.. altså 1.juledag..

 

 

Spennende...

 

Jeg bor like utenfor trondheim jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vel termin rundt 27. desember jeg også om jeg er gravid :-)

 

Jeg spiser som en gal og den stikkinga vil ikke helt gi seg. Lurer på om det ligger litt i psyken min at jeg innbiller meg symptomer, men håper da inderlig ikke det. Men det er bare ikke normalt for meg å ha det sånn :-)

 

Får ikke sagt hvor mye jeg håper på at det er en liten spire! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte slenge meg på her siden dere ligger likt i syklus som meg!! Hadde sist mens 18.mars og fikk pos utslag på EL-test på søndag morgen. Vi har hatt "kos" hver dag i hele perioden.. Litt slitsomt, men mye moro!! Jeg merker ikke noe til symptomer som noen av dere beskriver. Det blir termin for meg like før nyttår hvis den sitter denne gangen. Siden den første kom noen dager før termin, kommer vel denne på juleaften hvis det er noe denne gangen!! Samme det!! Lykke til alle dere her. Vi må lage en side det vi kan følge med på hvordan det går for de enkelte!!

Lever i håpet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tatt i bruk EL-tester enda.. men vurderer å ta de ibruk i neste pp, om det blir noen... håper ikke det da...

 

ANER virkelig ikke når jeg har EL... men..

Satser på at det blir klaff likevel, men ...

 

Er kun i min 2.pp nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...