Gå til innhold

Januar: Ting har forandret seg så mye


hjelpesmeg

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle stikke innom disse sidene nå, litt tid har gått. I november flyttet min sønn og jeg fra han jeg var gift med, og har nå bodd i snart et havlt år alene. Han jeg var gift med er nå sammen med den jenta han lovet det ikke var noe med, så jeg har blitt utsatt for the oldest trick in the book. Jeg ser nå at livet mitt vil bli mye lysere uten han jeg var gift med. Det har tatt litt tid å venne seg til tanken, men jeg står igjen sterkere. Håper dere alle har det bra-

 

Mvh

"Mamma til jul"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, høres ut som du har vært gjennom en turbulent tid. Samtidig ser jeg på nye nicket ditt at du har kommet styrket ut av det, og det er kanskje det beste som kunne skjedd deg?

 

Jeg var også alene med min eldste sønn, og vet hvor slitsomt og flott det kan være. Det er vel litt avgjørende etter hvert å finne noen i samme situasjon, og ta imot hjelp og støtte fra mennesker nær deg. Du virker jo som en meget ressurssterk dame med bein i nesa, så dette kommer sikkert til å bli kjempefint!

 

Ja, ting har forandret seg mye. Jeg er gravid igjen jeg, i uke 23 allerede. Venter ei jente denne gangen, som kommer til å møte fire stolte storebrødre når hun kommer ut. det blir hektisk, men veldig koselig. Ellers er Johannes blitt en staut, stor og veldig grei kar som stortrives i barnehagen og er så snill som dagen er lang. Det er en herlig alder de er i nå;-)

 

Ha en riktig så fin påske, og kos deg med lillegutten din!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...