Gå til innhold

Hjelp, hjelp, brudekjolen passer ikke lenger!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal gifte meg om lørdag etter påske, og trodde jeg var lur som hadde ordnet brudekjole etc i god tid før den store dagen. Not!

Da jeg prøvde og fikk den tilpasset perfekt ved juletider ammet jeg og var åpenbart tynnere enn nå. Da jeg skulle hente den her om dagen var den trang! Så trang at det var ekkelt. Buuuhuuu, jeg MÅ gå ned en kilo eller to eller to og en halv eller tre til den 22.april.

 

Hvordan? Spiser ikke veldig mye nå, tror jeg, og kan mye om sunt kosthold. Er absolutt ikke tykk, og trenger egentlig ikke gå ned, men jeg vil jo ha på meg drømmekjolen!

 

Har ikke så mye tid til å trene som før, men tar gladelig noen joggeturer HVER kevld om nødvendig for å bli kvitt det bittelille ekstra som gjør at kjolen ikke sitter.

 

GODE RÅD SØKES, PLEASE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det siste jeg ville gjort hvis jeg var kommende brud var å gå på noen lynkur rett før bryllupet. Jeg ville satse på mye styrketrening av mage rygg, og jogge annenhver dag....hvis det var meg...og veeeeldig lite snop i påska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var motsatt hos meg. Jeg stressa og var så nervøs at kjolen bare hang og slang. Den mest effektive slankekur jeg noen gang har vært borti det der...He he. Fikke heldigvis en skredder til å sy den inn (leide kjole, men det var greit for dem.)

 

Mitt tips: Skal du holde tale? Hvis ikke anbefaler jeg deg å gjøre det. Da blir du så nervøs med tanke på den at du ikke får ned en smule... he he he!!!

 

Uansett: Gratulrer og lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...