Gå til innhold

Bakoverbøyd livmor??

Anbefalte innlegg

Sist jeg var hos legen sa hun at jeg hadde bakoverbøyd livmor....har aldri hørt d før og har født 2 barn uten komplikasjoner. Sist jeg var gravid mista jeg i 8, uke og lurer nå på om d har noe m skaen å gjøre...?? Noen andre som har bakoverbøyd livmor og problemer med å bli gravid??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4691343-bakoverb%C3%B8yd-livmor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ca. 1/3 har bakoverbøyd livmor. Dette skal visstnok ikke ha noen effekt på muligheten for å bli gravid, ettrsom magen vokser kommer den til å "sprette" frem. Det kan hende at man kan ha mindre mage i begynnelsen sammenliknet med kvinner som har foroverbøyd livmor. Altså helt ufarlig!!! :)

Ca. 1/3 har bakoverbøyd livmor. Dette skal visstnok ikke ha noen effekt på muligheten for å bli gravid, ettrsom magen vokser kommer den til å "sprette" frem. Det kan hende at man kan ha mindre mage i begynnelsen sammenliknet med kvinner som har foroverbøyd livmor. Altså helt ufarlig!!! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...