Gå til innhold

Bakoverbøyd livmor??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sist jeg var hos legen sa hun at jeg hadde bakoverbøyd livmor....har aldri hørt d før og har født 2 barn uten komplikasjoner. Sist jeg var gravid mista jeg i 8, uke og lurer nå på om d har noe m skaen å gjøre...?? Noen andre som har bakoverbøyd livmor og problemer med å bli gravid??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk beskjed om at jeg hadde bakoverbøyd livmor da jeg var hos gyneklogen min sist....dette var visst helt normalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca. 1/3 har bakoverbøyd livmor. Dette skal visstnok ikke ha noen effekt på muligheten for å bli gravid, ettrsom magen vokser kommer den til å "sprette" frem. Det kan hende at man kan ha mindre mage i begynnelsen sammenliknet med kvinner som har foroverbøyd livmor. Altså helt ufarlig!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca. 1/3 har bakoverbøyd livmor. Dette skal visstnok ikke ha noen effekt på muligheten for å bli gravid, ettrsom magen vokser kommer den til å "sprette" frem. Det kan hende at man kan ha mindre mage i begynnelsen sammenliknet med kvinner som har foroverbøyd livmor. Altså helt ufarlig!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca. 1/3 har bakoverbøyd livmor. Dette skal visstnok ikke ha noen effekt på muligheten for å bli gravid, ettrsom magen vokser kommer den til å "sprette" frem. Det kan hende at man kan ha mindre mage i begynnelsen sammenliknet med kvinner som har foroverbøyd livmor. Altså helt ufarlig!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld!!! Fikk til svar at det var feil på siden ved lagring, var ikke sikkert på om innlegget ble registrert...

Bekalger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...