Gå til innhold

Vanskelig å få til nr 2!


¤ Solsikken ¤

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er i 4. pp. Vi har ei datter fra før, så vi vet at vi "kan", men..

 

..så hører jeg at det er veldig mange som sliter med å få til nr 2! andregangsinfertilitet eller noe slikt. Noen av dere?

 

Et annet problem er å opparbeide nok energi til å prøve ofte nok. Forrige pp prøvde vi 10.-dagsmetoden... og vi klarte ikke å få det til annen hver dag. Ble start dag 9 og så dag 11, 14, 16... Denne pp har vi tatt det veldig med ro, bare hatt sex 3 ganger med lang tid mellom 1. og 2.+3. gang. Ikke rart om det ikke blir noe da...

 

Hvordan klarer dere å få det til samtidig som dere skal passe førstemann, jobb og alt annet?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er fan av å kjenne syklusen min.. Så jeg har (som sist jeg var prøver) tempet og brukt el tester som oppvarming før vi blir prøvere.. Jeg skal bruke el tester når vi skal begynne å prøve nå,, så trenger vi bare ha sex akkurat de 3 viktigste dagene rundt el.. 2dager før og 1dag etter..

For jeg orker IKKE sex annenhver dag i en uke eller så.... (Har en liten jente på 14 mnd og 100% stilling på jobben + et liv utenom jobb også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! ja det ser ut som at det kan være vanskelig med nr to. Vi er også i 4pp, har en datter fra før som kom litt "uplanlagt" kan en vel si:)

Jeg håper den sitter denne gang, har nemlig prøvd annenhverdag, i den grad det har latt seg gjennomføre..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:) Uff, syntes det er vanskelig å få nr 2 jeg, har prøvd i snar et år.. Nr en gikk etter 6pp, og nå skjer det ingen ting i det hele tatt.. Har vært til gu, skal ta blodprøver på søndag.. Mest sannsynelig ikke hatt noe eggeløsning bare her, eller så er alt bare normalt, men det er jo så irriterende.. Har alltid hørt det at det er mye enklere med nr 2 en en, men ikke her i gården jeg, men men.. Dere får ha lykke til damer, får virkelig håpe det går litt fortere for dere, enn oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.. jeg hører egentlig ikke til her..for jeg slite med nr 3.. men ganske frustrerende det også igrunn,,, har jo klart det 2 ganger før!!!!

Men jeg brukte el test forje periode og fant ut at el er sen... så kanskje derfor jeg ikke har fått det til nå!! Er jo lov å håpe ;O)

Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!! Vi er i 18pp uten hell. Vi har et barn fra før som på langt nær var planlagt. Er veldig lei av pliktsex og alle nedturene hver gang TR melder sin ankomst. Og veldig frustrerende at alle rundt oss får barn eller er gravide. Vi er utredet for infertilitet, men vi er normalt fruktbare. Vi har ikke akkurat oddsen med oss når det gjelder disse 20-25% sjanse til å bli gravid hver syklus. Håper noe veldig at det klaffer snart for oss og alle dere andre som er i samme situasjon

Varme klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det skal visst ikke være så lett og få klaff på nr 2.

Vi har også en datter fra før og er nå i vår 12 pp på nr 2 og har hatt 4 sa`er i løpet av ett år. Forrige gang klaffet det i 9 pp , så vi er en av de som ikke bare kan bestille.

 

Uansett, lykke til :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr.2 kom ikke på bestilling nei. Jeg er drittlei av alle som spør om vi ikke poden skal få søsken snart. Halloooooo, jeg unner ham søsken mer enn alt i hele verden, men kan vel ikke noe for at vi ikke får det til!!!! Har begynt å svare farlig ærlig når noen spør, og da blir de fort stille....Ja,ja. Nå ser det endelig ut til at tanta har tatt seg en liten pause i alle fall. Da er det litt større håp denne mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en datter på 13 mnd.å har prøvd på nr.2 siden hun var 6 uker,så dette tar TTTTIIIDDDDDDD!!!!er drittlei av å prøve,menmen,hun må jo ha søsken:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...