Gå til innhold

Loise???? åssen var det igjen??


guttemamman:)

Anbefalte innlegg

Tok ikke du en el test sist du var gravid? var den den da like positiv som den blir når man har el?

 

Vet du om en EL test alltid blir litt positiv med morgenurin, uansett om en ikke har EL??

 

Takk for svar(ser det er mange som spør deg)

 

Lykke til med prøving nå, ikke lenge igjen til dere er riktige prøvere hihi:o)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann lyst på nr 3!

 

Jo, jeg tok en el test når jeg var gravid sist.. Om den var helt positiv det husker jeg ikke, (dette var i 2004) Men jeg regner med det..

 

En EL test blir ikke litt positiv med morgenurin uansett i syklusen nei.. Men det kommer utslag på teststrek (for mange av oss) uansett dag i syklusen..Jeg får svak teststrek før IKM selv om jeg ikke er gravid.. Men en positiv el test er jo som du vet to helt like sterke streker eller en sterkere teststrek..

 

Mine el tester blir litt og litt sterkere i dagene før el.. det er noen som har det sånn,, og noen som bare har helt negativ og så plutselig en positiv.. vi er alle litt forskjellige der...

 

Ja, nå er det ikke lenge til jeg blir ordentlig prøver,, jeg gleder meg dritmye!!!!!! :0)

Håper dette var svar godt nok... Ha en fortsatt fin kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, dette var kjempe greit svar:o) tuuuuuuuuuuusen takk....

 

Jeg har IKM i disse dager, så vi får bare se om TR kommer eller ikke, tror nok den kommer, har ikke vært så veldig aktive denne mnd, hehe..

 

Kjempe klem til deg, å fortsatt en fin kveld til deg også:o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Du skal ikke avfeie spiren helt ;0)

 

Jeg ble gravid den mnd jeg var sikker på at sjansen var minst... Vi hadde prøvd i 4pp med kos dagen før el,, men i 5'te pp rakk vi bare kos 4og3 dager før el.. Så jeg trodde ikke det skulle bli noe spire da nei.. Du kan si jeg var litt gla-sjokket da testen ble positiv ja!

 

Jeg krysser fingre for deg jeg! :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

Jommen hadde jeg tatt bilde av eggløsningstesten som ble positiv før IKM i 2004.. Jeg har nå lagt bildet av den ut på albumet mitt... Link til den her: http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/371125/offset/5

 

Test streken er KLART sterkere enn kontrollstreken.. Ikke tvil om at den testen var positiv nei.. *smiler*

 

Klem :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...