Gå til innhold

Min første time hos Vibeke Fjeld...


snøfilla - mamma til 2

Anbefalte innlegg

... for akupunktur.

 

Hun kunne fortelle at øreakupunktur og fotsoneterapi (som jeg fikk hos Frøya-klinikken i høst da vi hadde AIH-forsøk) ikke er godt nok i forbindelse med ufrivillig barnløshet. Det må settes nåler i kroppen også for at det skal ha effekt!

 

Så nå vet jeg det.

 

Litt kjipt tenke på alle tusenlappene jeg har lagt igjen på Frøya-klinikken til ingen nytte, men jeg er glad jeg tok kontakt med Fjeld. Hun har visst hjulpet mange i vår situasjon og virker veldig trygg og sikker på det hun gjør, og det er godt å vite.

 

Viktig å være optimist!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende snøfilla! :o)

Håper virkelig at hun kan gi deg det "lille ekstra" som skal til for at egget fester seg hos deg! Det ville vært topp:o)

 

Ja viktig å være optimist, det er sikkert og visst.

Hun healeren som jeg skal til i påska skal lage en krem til meg som jeg skal smøre på magen og ryggen i 2 uker (er visst ganske dyr, men skitt au!) Den skal "rense" livmoren og egglederne. Mange hun har laget den til har hatt stort hell i graviditets-prøvingen sin:o)

Ja jeg er åpen for det meste nå:o)

 

Har også tenkt å bestille time til akupunktur. Men jeg bor ikke i Oslo. Sikkert viktig å forhøre seg litt. Jeg vil jo ha en sånn som er spesialist på feltet jeg også:o)

Men jeg skal jo ikke i gang før i slutten på mai. Men det går nok fort!

 

Lykke til videre vennen:o)

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du har satt igang med akupunktur da Snøfilla. Jeg går også hos Vibeke, og er kjempefornøyd med henne. Hun er jo så koselig, og virker som hun har veldig god greie på det hun holder på med.

Hun er jo så positiv at en blir rent glad hver gang en har vært der.

Synes det var så deilig å ha henne å prate med spesielt i rugeperioden, og jeg føler jeg har lært masse om den prosessen vi går igjennom.

 

Håper det hjelper deg da Snøfilla! Jeg har i allefall tenkt å fortsette der, selv om jeg ikke helt har hatt hellet med meg enda.

 

Lykke til!

 

Klem

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott. ja man er villig til å prøve det meste i denne prosessen. Jeg går til en akupunktør, og jeg sa til henne på spøk idag at det hadde nok hjulpet litt for mye for jeg fikk alt for mange egg. ikke vet jeg men man bruker så mye penger på dette uannsett så litt ekstra får vi nå bare tåle...... og hvis det hjelper mot målet så er det verdt det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Snøfilla.

Så flott at du har begynt hos Vibeke, er hun ikke flott?

 

Er sikker på at behandlingen hennes har vært en positiv faktor i forhold til at vi klarte det på første ICSI, og kommer til å gå til behandling hos henne fremover også. Tør ikke slutte, ikke nå som vi har kommet så langt (er jo bare 4 uker på vei foreløpig, positiv blodprøve på tirsdag).

 

Det som er så flott med henne er at du får følelsen av at hun virkelig bryr seg om DEG, ikke bare om situasjonen. Og så er det ganske deilig å kjenne at kroppen jobber også en god stund etter behandlingen, det gir en positiv følelse av å gjøre det man kan for å lykkes :o)

 

Håper det klaffer på første forsøket for dere også!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra at du blir tatt på alvor av en ekspert, da:-)) Synes det er rart at Frøya klinikken kan drive med dette, og suge penger av folk, uten nok kompetanse!! Sånnt blir jeg forbanna på!!

 

Lykke til med stikkinga;-)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vibeke er helt herlig - hun har hjulpet meg gjennom mange tunge stunder og jeg ble også gravid (selvom det skjærte seg ikke hennes feil)- håper det går denne gangen også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en time før og etter innsetting av egg hos V. Fjeld og jeg ble gravid på første forsøk!

Kan tilføye at jeg har gått til naturterapeauter og fotsone i over 3 år og det har nok hjulpet på eggene for gravid ble jeg ikke, men jeg fikk en følelse av der og da at det var denne behandlingen som skulle til for å bli gravid. Hyggelig og bra service!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang. Frøyaklinikken, jeg har gått der og blitt gravid på begge mine ivf.forsøk.. jeg har oxo 8 år bak meg med ufrivillig barnløshet, så jeg har prøvd det meste.. var kjempe fornøyd der jeg men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vibeke er hva min mor ville kalle "en knupp"!

En person full av medfølelse, og ikkeminst kunnskap om hva vi går igjennom. Jeg har hatt fire forsøk, tre uten resultat OG uten Vibeke. Ett med hjelp fra Vibeke, og nå er jeg 34 uker på vei...... Jeg mener selv det er kun takket være den hjelpen jeg har fått hos Klinikk Fjeld gjennom hele svangerskapet. Kan anbefales på det varmeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Veldig hyggelig og oppløftende å høre om alle dere som skryter av Vibeke og bærer på en bekreftelse på at akupunktur har noe for seg i magen nå:-)

 

synne-73: Gratulere så mye - med begge forsøkene! Flott å høre om glad-historier fra Frøya-klinikken også, det var ikke meningen å svartmale Anette og Mette (selv om jeg ser at hovedinnlegget mitt kanskje var litt for kritsik...)

 

Lykke til videre alle sammen!

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...