Gå til innhold

Hva skal dere gjøre i sommer ferien??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alene med gutten min på 7 mnd. Vil til syden men vet ikke om det blir kjedelig med bare oss to. Forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er alene med tulla på 2 og 6 mnd nå. JEg har 2 uker fri i juni der vi skal til hunderfossen og vårt lokale badeland noen turer, Juli skal jeg være dagmamma til tanjejenta mi samt en unge til.. Og i midten av august starter skolen igjen.. Plutselig er høsten her før sommeren har begynt føle rjeg..

Skrevet

Ingen planer.. har lyst å reise et eller annet sted.. men har foreløpig ingen å reise m.. familien skal bare på hytta liksom!!

Skrevet

Har ingen planer,har kjempelyst å reise med jenta mi til syden,men har ingen å reise med.. Vil ikke dra med foreldra mine,heller ikke bli med venninner på kjærestetur...Hadde vært kjempekoselig å blitt kjent med andre da i samme situasjon.. :)

Skrevet

Tar vel noen småturer med jenta,bla til dyreparken i kristiansand. Ellers skal vi bade og slappe av mye. Tenkte å koste på meg en ferie med kjæresten aleine i år, da pappaen til tulla skal ha henne. Jeg kunne trengt det. Spise alle måltider i ro og fred og sove lenge..mmm...

Skrevet

hvor gammel er du og aurora, og hvor bor dere''

Skrevet

Hei mokke og bilde fie! Vi bor i Ålesund,Aurora blir ett år i morgen faktisk :) Tror jeg leste her inne at du nettopp har fått barn,stemmer det? Hvor bor dere da?

Skrevet

åh grattis m dagen imorgen da Aurora!!!!!

Vilde er 5 mnd hun, tiden flyyyyyyr. Vi bor i Bærum vi, dessverre et stykke unna Ålesund......

skulle gjerne kommet oss en tur til syden vi også!

Skrevet

Ja,har tenkt på det at det hadde vært koselig å reise sammen med noen andre alenemødre.. Hvor gammel er du? Har du msn?Så kan vi jo bli litt kjent. Jeg la til noen andre alenemødre fra msn lista på barnimagen, det har bare vært positivt. Er utrolig koselig å bli kjent med andre i samme situasjon,dele litt erfaringer og sånn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...