Gå til innhold

Hmmm.... Overreagerer jeg veldig nå eller.?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal inn på UL fredag. Men har bestilt time med min kjære lege i morgen også for å få en smugtitt.

Lillesøstera mi på 13 skal være med meg På ul på sykehset fredag, så jeg ville være sikker på at alt var iorden før jeg tok henne med dit. Overreagerer jeg nå eller?

Er så engstelig for at noe er galt siden jeg ikke har kjent noe spark på over en uke, så jeg syns det var best å gjøre det på denne måten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke du overreagerer, skjønner du vil ta en smugtitt siden lillesøster skal være med. Bare legen din ikke har gammelt utsyr slik som min, jeg skulle smugtitte før UL på sykehuset, og han så tvillinger..! Men det var visst feil etter nærmere ettersyn...Jeg hadde med mann, OG sønnen min på 14..He he litt av et sjokk..

 

Uansett skjønner du vil smugtitte, det er jo sååå spennende!

Lykke til i morgen+ fredag !:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, NÅ så jeg at du ikke hadde kjent spark. Det er helt sikker i orden. Du er ikke så langt på vei ? Da kan det jo gå dager uten at man kjenner noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helt sikkert bra. Men det var det at barnet var så livlig når den først begynnte å sparke, å så plutselig ble det helt stille og det har det vært siden... :(

Men jeg får jo se om alt er bra i morgen da. :) Da er jeg på den sikre siden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det syns jeg ikke!

Det skal være lov å være "sikker" når man er gravid.

Vi gravide har så mange tanker i hode hele tiden, så syns ikke du overreagerer :) Du må gjøre det du selv føler for!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det også, men jeg har fått det svart på hvitt hos jordmor at hun syns jeg tar kontakt med henne ofte, så nå er jeg redd for å bli stemplet som hysterisk. :(

Men jeg følte at det var nødvendig for min egen del å få klarlagt at alt stod bra til med barnet før min søster blir med på sykehuset fredag.

Når det gjelder Mye kontakt med jordmor så har jeg jo tatt noen telefoner for å stille spørsmål bare.

Vurderer veldig å ta resten av kontrollene hos legen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm To UL på to dager, eller blir det syv dager i mellom?, bare lurte, synes det hørtes litt voldsomt ut med UL to dager på rad jeg da.... Men uansett, lukke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.....syns det virker en del hysterisk ja. Når en har barn fra før, har man vel litt peiling??

Ellers er jo mødre og andre slektninger som har født før en fin ting.

Forstår godt at jordmor lurer litt når man ringer i tide og utide.

Men men. Noen er vel mer usikker enn andre........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...