Gå til innhold

Noen førstegangs som skal ha tvillinger???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ble magen tidlig stor da?? Buksene mine ble trange før jeg testet positivt og jeg har ikke lagt på meg i vekt! Er 12 uker på vei men mange tror jeg er mye lenger...

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

jeg er førstegangs og to i magen. Når jeg var tolv uker på vei gikk det ikke ann å se i det hele tatt at jeg var gravid.Kansje en liten kul for oss som visste det. Var først hos jordmor i uke 15 at symfyse målet lå litt over, og så lå det enda mer over ved neste kontroll og på ultralyden fant de to.

Man får så mange kommetarer når man er gravid, jeg er lei av å høre "oj hvor stor du er blitt" eller " du ser jo ikke ut som om det er to". Alle uttaler seg :-) Du må nok kansje vente til ultralyden eller bestille en privat dersom du lurer veldig.

Lenke til kommentar

Er det ikke like greit å kjenne hvor langt opp livmoren er da? Jeg er 13 uker, og min er halvveis til navelen allerede

 

Lenke til kommentar

Jeg fant ut at jeg ventet tvillinger ved den ordinære ultralyden i uke 18, og da var magen min ikke noe spesielt stor. Jordmora sa at hun kunne ikke se at det var tvillinger på magestørrelsen min! Så det er nok veldig individuelt det der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...