Gå til innhold

Nå ser det ut til at dette tar en slutt..


Vi har tre mirakler!

Anbefalte innlegg

Kanskje er jeg snart tilbake hos dere... Er 12 +0 i dag, og har bløddd mye, f eks ett nattbind på en time...+ mensensmerter

 

Har vært til UL på sykhuset, så det nydelige fosteret som lå der med banskende hjerte og sparket og slo rundt seg....

 

men, jeg blør og blør og må vel innse at dette kanskje ikke er liv laga :(

Legen mente at dettte kunne gå bra og at det ikke kunne gå bra....vi måtte bare vente å se...så utrolig frustrerende!!!!

 

Er så utrolig lei av all denne venting.........først vente på IVF, så prosessen, så rugingen,(er veldig takknemmelig for at jeg ble gravid, det er heller ikke alle forundt...) så disse magiske 12 ukene, og så skjer dette, venting

igjen!!

 

Ufff, måtte bare blåse ut litt frustrasjon, er så trist og lei akkurat nå!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg - dette høres både tøft og leit og veldig trist ut. Men du må prøve å tenke gode tanker og håpe det beste, så lenge legen mener at det kan gå bra må du prøve å gjøre det samme, selv om det ikke er lett.

 

Forstår at du er redd nå, så jeg kan ikke gjøre annet enn å sende en stor klem og noen varme tanker:-)

 

 

Klemmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeeeeei, dette kan da ikke gå galt nå?! Kjære deg var nå helt sikker på at du var i mål nå! Føler jeg virkelig med deg, ble helt kald når jeg så dette innlegget nå. Tårene triller for deg, synes så inderlig synd på deg nå.

Håper virkelig det lille nurket greier seg gjennom dette, noe annet er helt umenskelig. Du hadde jo en tøff nok start på dette svangerskapet også, det får jammen meg holde.

Ord blir så fattige nå, men jeg krysser alt jeg kan får at dette må gå bra. Sender deg varme tanker og all min medfølelse.

 

Stor klem til deg fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode ord!

Snakket akkurat med gynekologisk på sykehuset, og får komme inn i kveld/natt på ny ul dersom det kan roe meg ned! Tror nok det blir en tur inn ja....

 

Dette er ikke moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei!! Så grusom opplevelse!! Håper virkelig ikke det går galt. Skal tenke masse på deg og krysse fingrene mine for deg.

Det SKAL gå bra!!!!

 

Lykke lykke til! Du er i tankene mine!

 

Varm klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en tur på sykehuset du, det er nok bedre enn bare å sitte hjemme å fortvile og lure på hva som skjer. Sikkert litt godt å ha kyndig hjelp i nærheten nå. Tenker veldig på deg nå vennen.

 

Trøsteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei kjære deg!

 

Føler med deg og vil gi deg en goood klem:) Jeg skal krysse alt jeg har for at den fortsatt holder seg på plass:))

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, det får det ikke lov til!!!!!!

Krysser alt jeg har for at det går bra for deg.

STOOOOR KLEMMMM

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... dette gjorde virkelig vondt å lese... Så fint at dere får komme til ny sjekk,.. sikkert bedre enn å sitte hjemme å lure.. Krysser fingrene for at alt går bra i natt og at blødningene roer seg.. Så lenge legen mente det kunne gå bra kan det helt sikkert det! De pleier å være forsiktige med å være positive...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå jeg håper virkelig dette går bra. søsteren min blødde veldig mye i begynnelsen av svangerskapet selv om hun tok det med ro, og etter 8 uker fossblødde hun og var sikker på at det var slutt, men nei gutten klarte å klamre seg fast. men hun hadde lavtliggende morkake og ble liggende bokstavelig talt frem til 8mnd hvor hun ble "friskmeldt" dvs fikk lov å dra ut av huset. ville bare gi deg et håp om at det kan gå bra!!

vi krysser fingre og tær,

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJære deg.

Kan ikke tro det jeg leser...så utrolig trist:-((

Ble så lei meg når jeg leste dette. Tenker på deg, og krysser ALT jeg har for at den lille skal klore seg fast. HÅPER og HÅPER at det ordner seg. Så urettferdig kan ikke livet være:-((((((((((((((((

 

Stooooor trøsteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, så utrolig trist...Er veldig spent på om du fikk tatt UL i går kveld, og håper du snart kommer med en oppdatering! Tenker mye på deg, og håper så inderlig at det går bra!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

 

Takk for alle gode ord!

 

Da samboern kom hjem i går roet jeg meg lit ned, og vi bestemte oss for ikke å ta enda en tur inn til sykehuset.

Jeg blødde i hele går kveld, men ikke noe i natt!! Legen jeg snakket med sa at jeg muligens kom til å måtte være veldig i ro, og det kan se slik ut. For etter å ha stått i dusjen nå, så fikk jeg vondt igjen og blødningen kom tilbake!

Ikke mye å gjøre en å vente desverre....

Kommer til å be om ny ul før jeg reiser på fjellet på lørdag, sammen med mamman og pappan min, for pleie og hjelp med barenpass!!

 

Føler meg egentlig ganske kald nå...har ingen forhåpninger, og kan bare vente.....

 

takker for støtten, og skal holde dere oppdatert!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HØR HER: Kjære Lille spire, hold deg hos mamman din i 9 måneder!!!!

hilsen meg!

 

Håper det hjalp :)

Har en følelse av at det vil gå bra jeg, har hørt om mange lignende situasjoner og spiren har vært så sterk at den har klamret seg fast i de fleste tilfeller. Legg deg på rygg og slapp av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei, hva er det jeg leser.

Dette må gå bra, det får ikke lov til noe annet.

Føler virkelig med deg nå. Håper og krysser alt jeg har for dere!

 

Klem fra navnsøstra :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...