Gå til innhold

Blødning nå.....:(


Vi har tre mirakler!

Anbefalte innlegg

I dag skal jeg over til dere her inne, men kanskje det heller blir ned til assistert befruktning istedet!!

Har blødd masse idag!! Et nattbind på en time!!

Har vært på ul, de kunne ikke se noen grunn til blødningen. Så et aktivt foster med bankende hjerte, var så stor som det skulle være, to armer og to bein,helt normal mengde fostervann...

Men jeg blør og har vondt!

 

Gynekologen på sykehuset sa at dette kunne gå bra og det kunne gå dårlig.... nå er det bare å vente,,,

 

Noen som har noen solskinnshistorier??? Trenger det nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en venninne som blødde kjempemasse i uke 13... hun fikk samme beskjed som deg og har nå en jente på 2 år. Det kan gå begge veier, men når man ser et bankende hjerte er det svært små sjanser for at det går galt...det sa i hvertfall legen min. Det kan være flere grunner til at du blør, f.eks. noen blodkar som sprekker. Det sies at man "ikke skal blø under graviditeten", men jeg kjenner mange som har blødd under hele svangerskapet uten at legene har funnet noen grunn.

Jeg krysser fingrene for deg og håper og tror at dette går bra!

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære du!

 

Off, skjønner at du er fryktelig redd og engstelig nå...men jeg har faktisk to solskinnshistorier å komme med. Den ene var kommet til ca uke 14 og begynte å blø og ha sammentrekninger i livmora. Hun ble lagt på sykehuset og måtte ta det med ro i flere dager - det gikk helt fint med henne =) Den andre var kommet til uke 15 og begynte å blø mye og ha vonde tak i ryggen - som lette rier. Fikk beskjed om å ta det med ro, og det gav seg, men hun småbløddde i nesten 1 uke etterpå.

 

SÅ det går an - håper det gjelder deg å! Det er jo et veldig godt tegn at alt var fint med gullet ditt på UL i dag da!

 

Ønsker deg masse lykke til - skal krysse det jeg har!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for raske fine solskinnshistoreier!! Håper inderlig at jeg kan komme med en senere :)

Vi kryser alt vi har her hjemme, de er helt sikkert! Nå er det bare å vente..

Håper at jeg blir her inne hos dere lenge til :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal holde fast på deg - du slipper ikke unna dette forumet nå, nei =) Husk å holde oss oppdatert da - jeg krysser å det jeg har her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!! :)

 

Jeg skal holde dere oppdater!!!

 

Nå skal jeg prøve og kose meg med LOST, prøve å få tankene på andre ting!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hold oss oppdatert ja...hater sånne innlegg som dette, for jeg blir bare gående og tenke på hvordan det går. Lykke lykke til!!! Jeg har en god følelse på at dette går bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser også alt som kan krysses for at det går bra :-) Stoor trøsteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En solskinnshistorie til her.. :) Begynte med blødninger i uke 11, og blødde i en mnd.. Har fått noen ultralyder, og alt har vert bra med barnet..! Det er visst ikke uvanlig at en blør i svangerskapet, selv om det jo i og for seg ikke er normalt.. Ofte kan det komme fra morkaka eller livmorhalsen, og det skader ikke fosteret. Det sa i hvertfall min lege.. Hadde litt vondt og, men jeg innbiller meg at det var litt psykisk og.. Hadde jo endel mensmurringer, men det ble på en måte mye verre av at jeg blødde i tillegg..! Og de stikkingene som kommer av at livmora vokser.. Er ikke noe godt..!

Har funnet ut at det er fler enn man skulle tro som blør i svangerskapet, og som føder friske fine barn etter 9 mnd!

 

Jeg forstår deg KJEMPEGODT, og det ER virkelig ikke lett å være så veldig positiv når man går sånn og blør. Men tenk på det at så lenge man har sett at det er liv, så er det over 90 % sjans for at alt skal gå bra!

Masse lykke til da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering fra meg...

 

Blør fortsatt, men ikke like mye. Har fortsatt like vondt, men kjenner at jeg er ved litt bedre mot!

 

Har mulighet til å komme inn på gynekologisk hvis jeg ønsker det, og kommer til å ta en tur i morgen for å se om spiren fortsatt har det bra!

Må nok holde meg i ro en tid framover....

 

Nå er det bare å vente og vente...dette kan jo gå begge veier!

 

 

 

Takker for alle gode ord.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt store blødninger, og er nå i uke 13. Alt ser foreløpig bra ut, jeg har vært på flere UL, og skal tilbake for en siste kontroll på mandag! Gleder meg bare til å se det lille mirakelet som klynger seg fast til mamman sin!

Jeg fikk også høre at det eneste vi kan gjøre er å ta det med ro, og at det er flere enn man vet om som faktisk blør i svangerskapet.

Jeg hadde et par dager hvor jeg var helt på bunn, og trodde at jeg hadde mistet, men det hadde jeg ikke!!! Dette skal gå bra!!!!

Lykke til, og hold oss oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner dere så godt. har det likedan. har hatt blødninger, har nå endel vondt i ryggen. mistet en før i uke 8 (ble ikke oppdaget før i uke 12) Men de på sykehuset sa tilmeg at denne gangen har vi sett liv, og da er det over 90 prosent sjanse for at det går bra. Jeg er bare så takknemlig for denne siden her hvor man finner andre med samme erfaringene, det er min lille meditasjon å sitte å lese om støtte man gir hverandre her. Tenk om man skulle så alene og tro man var den eneste med disse plagene og bekymringene.

Lykke til alle

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler med deg, men som de fleste sier her så kan man blø i svangerskapet.. Som er normalt for mange. Blodet kan komme fra helt annet sted.. Jeg er en person som ikke kan blø i graviditeten. Jeg har mistet 3 ganger, siste gikk jeg helt til 9 uke baby døde i 6 uke. Nå er jeg i 22 uke, alt står bra til med jenta i magen. Har vært på 2 UL, for tettere oppfølging nå. Skal også på 3D UL. Jeg tenker på deg og håper alt står bra til med baby. Legg deg på sofaen å slapp av. Lykke til i morgen. Venter på svar fra deg i morgen. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg veldig spent på åssen det gikk med deg! Har vert innom her flere ganger, og tenkt på deg siden jeg leste innlegget ditt..!

Håper inderlig at alt går fint..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uffda! Forstår at du er engstelig. men kan berolige deg med at jeg jobber på gynokologisk avdeling og over 90% av de som kommer inn for blødninger slutter og blø etterhvert og alt går helt bra uten komplikasjoner for mor og barn. Alt går nok bra. Mitt råd er å holde deg HELT i ro. Aller helst ligg i senga og bare forlat den for å spise og gå på do...Håper alt går bra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

En liten oppdatetering fra meg..

 

Jeg blør fortsatt, opp og ned med mengden. Var til ny ul i går, og det er fortsatt liv i den lille.

Legene sier at det fortsatt kan gå begge veier, men at det som mange av dere sier er 90% sjanse for at det går bra når en ser det er liv.

Klarer ikke helt å håpe så mye, belager meg på det værste, for så å bli veldig glad dersom det går bra!

 

Nå reiser jeg på fjellet for å bli pleid av foreldre og søsken, og slik at velsa vår på 14 mnd kan bli underholdt av noen andre en pappan og meg!

Denne påsken blir uten skiturer, kun ligge på sofaen med påskekrim :)

 

Tusen takk for alle svar og at dere tenker på meg! Utrolig godt med denne siden og alle de fantastiske menneskene som er her inne!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Jeg veit akkurat åssen du har det, så veit at det ikke er lett å være så veldig positiv.. Gjorde det samme jeg.. Forberedte meg på det verste, åsså ble jeg heller glad dersom det gikk bra..!

 

Mamma trøsta meg med at hvis det var en abort, så ville det økt på veldig i mengde blod, og smertene ville blitt intense når jeg var så langt på vei.. Åsså hadde det ikke tatt dagevis når det først var starta.. Ho mista sjøl en gang for en del år siden..

 

Håper du klarte å kose deg på hytta likevel da! Påsken blir sikkert minst like bra uten skitur.. Liker best sofaen og krim sjøl jeg.. :P

 

Lykke til! Og så må du fortelle oss videre åssen det går..!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...