Gå til innhold

Dere som venter jente


Malita

Anbefalte innlegg

Det sies at kjønn kan bestemmes av hjerteslaga i mange tilfeller. Ul viste i mitt tilfelle at det ser ut som ei jente. Hjertesslaga ligger på kontollene ca på 146. Tror de låg på det nå jeg venta gutt og. Hva ligger deres hjerteslag/min på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har foreløpig bare vært ti len kontroll vhor de målte hjerterytmen - var da i uke 15, og hjerterytmen var 156 slag i minuttet. På UL ble det sagt at vi mest sannsynlig får ei lita jente. SKal til kontroll ti lmandag og er da svært spent på rytmen. Elias lå også stort sett høyt - rundt 150, men han ble gutt. Alle jordmødrene på føden trodde jeg kom til å få ei jente - det trodde jeg selv også, men den gang ei...kanskje heller denne gangen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang venta eg også jete, og hjerteslaga låg på rundt 148-150. Denne gangen (jente igjen) har eg berre målt hjerteslaga 2 gangar og då var den 146 og 148.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På legekontrollen låg hjerteslagene på 156.

Ultralyden viste at det var en jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange hjerteslag babyn har pr minutt har ikke noe med kjønn å gjøre. Hjerteslagene varierer i takt med svangerskapet. Samtidig hvor aktiv babyn er når dere hører på fosterlyden.

I mitt tilfelle lå slagene på rundt 160 pr min rundt uke 12 Nå i uke 24 ligger den på rundt 140. UL i uke 18 viste at vi venter jente..

Ble kanskje litt rotete forklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...