Gå til innhold

August: Så deilig!!!


Mathias`mamma

Anbefalte innlegg

Har den siste uken begynt å kjenne tydelig liv, og det er jo helt skjønt!!! Min lille gutt turner i magen nesten hver kveld når jeg ha holdt meg i ro en liten tid og det er jo en helt ubeskrivelig følelse! Trodde ikke jeg kom til å kjenne spark så tidlig. Jeg kjenner det jo godt på utsiden. Mannen la hånda på magen min i går kveld, og takket være hans tålmodighet kjente han det også! Han syntes det var så gøy, så nå går han å tar på magen min hele tiden. Kjempegodt å ha en mann som er så opptatt av babyen. Han snakker med han og alt. Er nok mye takket være at det er en gutt for han ble veldig glad og letter for det men likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig i at det deilig og kanskje littt rart å kjenne beveglsen i magen. Rart å tenke på at der inne ligger det et fiks ferdig menneske som bare skal vokse og modnes før det er klart for å hilse på verden :-) Og deilig å få bekreftelse på at alt er bare bra "der inne". Blir ikke fullt så deilig mot slutten, da du blir sparket hardt og kontant på steder du aldri har blitt sparket før! Men like velkomment for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er supert å kjenne liv hver dag nå. Blir så glad av å tenke på den lille som ligger å spreller og koser seg inni magen min :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...