Gå til innhold

Klaffer "metoden" med sex fra dag 10 på "alle"??


Gjest

Anbefalte innlegg

Går og venter på den berømte dag 10 i syklusen, slik at vi kan få prøvd den berømte "metoden" som det prates så mye om her inne. Utrolig artig at så mange har fått klaff etter å ha prøvd dette! Særlig dere som har prøvd lenge, helt utrolig at det til slutt slår til når dere prøver denne "metoden"!! Jeg er redd jeg skal bli for optimistisk, for så å bli skuffet......

Mitt spørsmål:

Er det mange som har prøvd metoden med sex på dag 10 og deretter annenhver dag osv, og likevel ikke blitt gravide??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror at de fleste som prøver denne metoden treffer el da.. hvis de har sex annenhver dag fra dag10 av.. For meg som har litt lang syklus ville det kanskje ikke holdt,, Oppskriften er nemlig sex annenhver dag i en uke fra dag10 av.. Det vil si at man slutter med kos på dag16-17... Men jeg har eggløsning på dag 22-24 jeg.. Og dessuten.. sex annenhver dag i en uke - det har jeg ikke energi til.. det blir for mye "påtatt" sex for min del.. Så jeg legger opp mitt eget løp.. Bruker el tester og skal ha kos i 2-3 dager på rad fra testen blir positiv...

 

Men for dem som ikke bruker el tester og sånt,, OG som har 28-30 dagers sykluser - så er metoden helt super den... Stå på jenter! :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den funket iallefall hos oss (selv om jeg ikke helt vet hvordan det har gått enda så har jeg iallefall vært gravid). Og det funket også for min lillesøster, som nåer i sin 12. uke :) Vi har begge sykluser på rundt 28 dager.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leelu22 *28.11.2006*

Vi er ca 70 jenter inne på 1 trimester som har termin i november. Nå vet ikke jeg hvor mange som har prøvd annenhver dag metoden- men det er nok endel. Jeg blant annet.. :)

Den har hvertfall funket for utrolig mange- den koster ingenting og det skader ikke å teste den :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har prøvd dette mer eller mindre i 2 år uten klaff - og skal nå i gang med IVF.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan jeg skal få typen til å gå med på BARE annen hver dag og ingenting fram til dag ti. Vanligvis har vi sex en eller to ganger pr dag. Han påstår at han MÅ ha noe hver dag, ellers blir han helt sprø (og det har jeg sett.. grøss.. blir kjemeslitsom og er over meg til alle døgnets tider.. jeg får knapt nok gå på do aleine)

 

Han kommer til å steile hardt når jeg forteller ham dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke klaffet for oss enda hvertfall. Fortsetter nok med det, og hååååååååper det blir våres tur snart :o) Stemmer spådommen, så blir det nok snart. Bestemte meg egentlig for å ikke være her inn og ikke stresse noe denne måneden. Stresser nok mindre enn før, men klarer ikke la være å være her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...