Gå til innhold

Når kan jeg teste?


gutt,født i januar

Anbefalte innlegg

Har lyst til å ta en graviditets test når jeg har sluttet å blø, har hatt en sa. Men når er hcg ute av kroppen? Ville kanskje trodd det tok litt tid? Er jo kjedelig å teste posetivt etter en sa, bare fordi disse hcg ikke er ute av kroppen enda. Noen som har hørt noe om dette.?

Synes det er veldig hyggelig med alle de posetive ordene dere gir hverandre her inne, vi er jo alle i samme "bås".

God kveld til dere alle!

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Etter min MA tok det ca 23 dager før gravitesten var negativ =( Jeg var i uke 10 da lilleskatten min døde, så om du var kortere på vei, kan det jo kanskje gå litt fortere!

 

Dette er en fin plass å være, selv om tankene og følelsene her inne kan være vonde og tøffe. Alle "backer" hverandre opp på en sinnsykt god måte. Selv var jeg stamgjest her inne fra august til desember. Nå er jeg 20 uker gravid med et nytt lite vidunder av ei jente!

 

Ønsker deg lykke til videre, menno - håper du snart er tilbake på 1. trimester =)

Lenke til kommentar

Takk for svar,Og SÅ gøy å høre at du er 20 uker på vei! Du får ha masse lykke til med graviditeten, fødsel og småbanstiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...