Gå til innhold

Kan noen se på magebildene mine og...


Bilba og gutta :)

Anbefalte innlegg

si om de synes magen min er liten eller stor til å være i uke 20?

Får høre at jeg har så liten mage til å være så langt på vei, mens andre synes den er stor. Vet jo at alt er normalt, men er moro med litt sammenligning =)

 

Ligger under nicket mitt på våre album...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det stod uke 18 på det bildet du hadde størst mage på? ..Jeg syntes det så ut som det var en baby inni der:o) Verken stor eller liten.. Akkurat passe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes du var extremt liten jeg da.. jeg var vel sånn i uke 14 15 ca.. men jeg er stor da tror jeg.. noen sier jeg er stor og noen sier jeg er akkurat passe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo glemt å legge ut de nyeste bildene da dumme meg. Men jeg er ikke noe større nå enn i uke 18 da...og nå får jeg bare feilmld nårjeg prøver å legge de ut. Nei, ble bare tull dette her...tror jeg legger ut tråden på nytt en annen dag jeg. Irriterende med sånn plingelyd og feilmelding asså...grrr. Jeg som hadde tatt så fine bilder i dag :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så forskjellig at det kan ikke sammenlignes. Noen, sånn som meg, måtte si på jobben at jeg var gravid bare 6 uker på vei. Er veldig slank....Ei annen på jobben med ca samme kropp som meg sa ikke noe før i uke 16. Da begynte det å vise på henne. Noen blir digre, mens andre viser det ikke på. Du er helt NORMAL;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg vet at alt er normalt som sagt...synes bare det er gøy med litt sammenligning. Lurer på om jeg er liten eller stor i forhold til gjennomsnittet liksom...

 

Nå er bildene fra 20 uker lagt ut foresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som om du er like stor som meg og jeg får hele tiden høre at jeg nesten ikke har mage. Har termin 18/8. Tror nok hvertfall ikke du er stor i forhold til tiden! Men som skam klar sier(eller jeg tror hun mener) så er vi alle forskjellige så alt er normalt. Var på UL i uke 18 og møtte to andre som var like langt som meg. Da var jeg helt flat og de så ut som om de var i 7. mnd! Så folk er forskjellige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rart at vi er såååå forskjellige jeg, siden alle babyer er ca like store på denne tiden. Men er jo bare gøy det da! Har hørt at man får fortere mage dersom man har født før f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten...magen din er jo kjempe flott. Har ikke klart å legge inn bildene på pc-en enda da det er helt nytt, men skal prøve å få gjort det, så skal dere få se min store mage.....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Ja, gjør det, skam klar...er så gøy å se andres mage også =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns heller ikke du var spesielt stor, nei - så og si ganske passelig...kunne jo se at du er gravid liksom. er det ditt første barn, er du ikke så ulik meg da jeg ventet Elias (min første).

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner på uke 18 i morgen og er ca like stor som deg nå. :) Men jeg syns ikke magen er så stor jeg da, vil ha den større jeg, men det kommer vel etterhvert. :)

Koselig når magen titter frem.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lagt ut bilder av min mage også. min ble mye fortere stor, men nå er den mer normal tror jeg. Er kanskje litt større enn din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var akkurat så stor i uke 20 jeg og, synes ikke du var unormalt liten, det er ikke magestr. det kommer an på, jeg trodde jeg var i underkant liten, men mine symfysemål i uke 22 var gjennomsnitt, så det er helt normalt for deg å se sånn ut. Synes vi skal være glade for at vi ikk er så svære! :)

Og jeg lover at magen kommer fortere enn svint nå framover, nå er jeg 24+6 og ser nesten forskjell fra dag til dag! =) Jeg har og bilder ut av meg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har større mage.Har mere på kroppen fra før enn det du har,men magen er mye større.... er 18+0 i dag og den er nok litt større enn din.

Vet ikke hva som er normalt jeg.... er 1.gangs. Men du har en fin mage! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frantic

Ååå, jeg misunner deg den magen - akkurat passe og søt! Jeg er nå i uke 22 og har hele tiden hørt at jeg har stor mage. Nå skal det sies at det er tredjemann, og da blir vel magen litt større også. I tillegg er jeg i utgangspunktet slank, og magene mine har alltid kommet "ut som en tut", så bakfra ser jeg aldri gravid ut - men hjelpe meg for en profil!!!! Så jeg synes du skal kose deg med din flotte mage, de blir jo tidsnok store og tunge :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. stor??! jeg har termin dagen etter deg og er veldig stor i forhold. vi ser i utgangspunktet veldig like ut kroppsmessig, men magen min er mye større enn din.. men det vokser jo i rykk og nadd og da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...

 

syntes ikke du hadde liten mage til å være i uke 20.... jeg har ikke større mage enn det og jeg er i uke 21. jm sa at det har noe med lengden på ryggen vår å gjøre... lang rygg så kan det ta litt lenger tid før det viser ordentlig i forhold til de med kortere rygg... har noe med at ungen har bedre plass å strekke seg på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du ikke var så stor, trodde jeg var liten jeg.Men jeg er jo større en deg, jeg er 22 uker da.. Sikkert fordi du er lang og tynn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frantic

Hei Sizza venter gutt 21.08!

 

Vi har nok alle hver vår fasong og størrelse på magen, men det er jo alltid kjekt å sammenligne med andre som har kommet omtrent likt. Jeg har termin dagen før deg, 20.08, og nå har jeg lagt ut bilde av min mage tatt idag (21 uker imorgen) i "vårt album" under mitt nick. Så kan du jo se - magen min er stor, men det er tredje barnet og føler den vokser litt for hvert svangerskap. Var på kontroll idag, og symfysemålene mine ligger i en fin kurve som følger topplinjen på det mørkegrønne området - altså en del over gjennomsnittet..... Men babyen er ikke stor, så det er bare livmoren som er litt mer utvidet :-)

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at så mange har svart, tusen takk :)

Har vært inne og sett på alle de fine magene deres og det er gøy å se hvor forskjellige vi er...det er jo sånn det skal være! Synes dere hadde kjempefine mager allesammen i hvertfall!! Gleder meg til min blir litt større, men som noen her sa: jeg er egentli bare glad den ikke er så stor, for den kommer jo tidsnok... Vil gjerne ha enda flere svar asså, men nå drar jeg til Roma om 2 timer så da må jeg klare meg uten bim i 5 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frantic

Det hørtes deilig ut med Roma tur!!!! Jeg gleder meg bare til denne arbeidsdagen er over, for da blir det lang påskeferie til familien :-)

 

God tur og kos deg masse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...