Gå til innhold

April: Da har vi vært på 1-års kontroll=) (noen andre som har vært?)


Susan*lillegutt og mini*

Anbefalte innlegg

Simen er nå 75cm og 9120g og legen var kjempe fornøyd med vekt oppgangen,ligger enda under "normalkurven" men følger sin egen kurve,med litt opp og nedturer,men ser bra ut.

 

Fikk sprøyte idag,og var bare bittelitt skriking der og da så var det over,men så tok de blodprosenten også,og der var ikke noe skriking i det hele tatt,og blodprosenten var sånn høvelig bra,så tror vi kan kutte ut jern og vitaminer nå=) men legen ville at vi skulle få tatt en test av jern lagrene når vi er på sykehuset for ph-målingen,selv om blodprosenten er bra,kan jern lagrene være lave,ja,ja...får bare gjøre det da=)

 

Eller synes de alt er bra,at han er tidlig ute i forhold til hva de regnet med,men er bare positivt det=)

Så nå er det virkelig,lillegutt har blitt 1ÅR!!! hehe,nå er han stor gutt:)

 

Noen andre som har vært?

Kunne fått det samlet under her,alltid gøy å se hvordan det går med disse aprilbabyene =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi har ikke vært på ettårskontroll, men siden vi ikke skal ha den før matilde er 13mnd så stakk gubben innom og veide og målte i dag.

 

9560g og 78cm har snuppelupp blitt. flott jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å høre at menna også går på kontroll - tror ikke min mann hadde gjort det altså.

 

Eg skal i mårå 10.30... gleder meg. Me skal ikke ta sprøyte, den fikk hu da hu var 11 mnd.

 

Så skal komme med målene i mårå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...