Gå til innhold

November: oppblåst mage


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er gravid i 7 uke med barn nr 3, kjenner utrolig godt hvor magen er, føler allerede at den har begynt å vokse, men kanskje det er veldig forskjell etter på magene etter hver fødsel, er litt "redd" det kan være flere nurk inni der. Føler ikke jeg kjente dette med de 2 andre barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg og er gravid med nr 3. og føler akkurat det samme. føler magen begynnte å vokse i uke 6,er nå i uke 8+2 og magen fortsetter å vokse. 9i de 2 andre graviditetene fikk ikke jeg mage før i uke 19-20. merkelig dette her, må si at jeg og har tenkt på at det kansje kan være flere der inne jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heldigvis idag kan man få privat ultralyd, vet ikke om jeg klarer å holde meg med å ikke vite hvor mange det kan være inni der, det er lenge å være bekymret til ordinær ultralyd i uke 18-19. Har du tenkt på annen ultralyd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her , men det er nok fordi alle delene er blitt så mye mer tøyelig etter å ha gjennomgått to svangerskap tidligere. Alle muskler , sener, fibrer er jo som gummistrikk, eller en ballong- når man blåser den opp første gang er det mye kraft som skal til men har du blåst den opp noen ganger går det lettere:) dermed kommer den tidligere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en leser innleggene her inne ser en at 80% tror at det er flere i magen pga stor mage, inkludert meg selv. Dette kan jo ikke stemme tenkte jeg og undersøkte litt. Jeg leste gjennom ca.30 historier om tvillinggraviditeter. 2 av de 30 fikk stor mage tidlig. De andre visste ingenting før de møtte til ultralyd. Kanksje vi skal slå oss til ro med det og bare vente og se?

Jeg hadde stor mage selv, men etter en uke med sykdom og lite mat er magen borte. Luft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen førstegangs som føler det begynner å vise litt da? (iallafall om kvelden);) Starter snart på uke 10...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...