Gå til innhold

optimist!


Gjest

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med optimisten? Lenge siden sist liksom, ihvertfall 3 dager..... Håper du ikke har fallt ned i en grøft igjen! Jeg har akkurat kravlet meg opp...... Savner deg når du er borte herfra!!!!!

 

Stor klem fra

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte bare si at sist jeg hørte fra henne jaga jeg henne i seng....sammen med mannen sin. Kanskje hun ligger der enda .. :-)

 

Hvor er du optimist....vi må få høre status vet du!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere,horatio og martine68:))))

Såå koselig å bli savnet da:))))

Nå ble jeg så glad,når jeg så "navnet" mitt!!

Jeg vet ikke helt egentlig hvordan formen er jeg..litt sånn blandet,tror jeg..

Føler at alt er så usikkert..ikke vet jeg om jeg har hatt EL denne mnd heller,temper ikke..også tenker jeg på at siden jeg plutselig fikk så lang syklus,så kanskje lutefasen blir for kort(36 dager syklus) også bekymrer jeg meg over pergo som jeg skal ta snart..så tenker jeg at kanskje jeg nesten aldri har hatt EL selv om testene har vært positive,var jo første blodprøven min..syns det var dårlig oppfølging av GU også,ho sa bare at jeg skulle komme tilbake en dag i mai...trodde man måtte ta innvendig UL en spesiell dag etter at man var satt på dobbel pergokur jeg??

Jeg har bestilt tid for å ta ny blodprøve 10 dager ettter positiv EL test,for å se progresteron denne gangen,tenk om det er like lavt nå!!

Som dere skjønner er hue fyllt til randen av masse rare tanker og følelser for tiden:)))

Mente ikke å klage altså men det er så deilig å ha dere her inne!!!

Om Pergo ikke virker på meg, vet dere hvor mye hjelp jeg kan få til ass.befrutktning nå som jeg er over 40 år??

Sorry at dette ble så langt, men trengte tydligvis å få tømt meg litt ja:)))

 

Kjempeklem fra

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei optimist =)

Ser du har en del du går og funderer på.

Ting ordner seg skal du se. Det er bare det at du nå står midt oppi det, og vet ikke helt verken det ene eller det andre... og det kan være veldig slitsomt!!

Håper du får en del svar etterhvert, og så kan det jo hende at du har veldig positiv effekt av pergo =) Men det gjenstår og se. Du får bare sukke deg på det, så skal i alle fall jeg krysse fingrene for deg!!!!!

 

Stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår veldig godt dine frustrasjoner og funderinger! Holder på å tørne selv innimellom, for jeg lager stadig nye promlemstillinger rundt dette her. Driiitsliiiitsomt!

Jeg synes du skal bestille en time hos dr.Trolle på majorstuaklinikken. Vi er jo flere her inne som bruker han og er fornøyde! Han vil følge deg nøye opp i forbindelse med pergo.Litt dyrere, men det er det verdt hvis det blir en spire!

Du bør etter min mening ikke kaste bort noe tid optimist!

Han vil kunne henvise deg videre til klinikker, bla i utlandet for ass. befruktning, dersom du ikke får det her hjemme.Har snakket med ham om dette selv.

Ikke nøl med å søke den beste ekspertise. Det er ditt liv og dine inderlige ønsker dette handler om. Det gjør ikke noe om du flyr dørene ned hos legene, bare du får hjelp.

Veldig ergelig å finne ut at du feks ikke har el? Har mannen din sjekket svømmerne?

Dumt å kaste bort masse tid, tårer og energi, hvis ting kan rettes kanskje ganske enkelt! Nei kom deg til en dyktig lege, still krav!

 

De er der for oss, ikke motsatt!!!!!

 

Stå på krava optimist!

Stoooor klem fra

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...