Gå til innhold

til alle med ikm fremover!


Gjest

Anbefalte innlegg

Og det er jo like tett som hagl ser jeg!

Lykke til i dagene som kommer. Hold humøret oppe, selv om det kan være slitsomt å vente.Håper dere spirer for fullt over påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for omtanke og forhåpninger på våre vegne. Jeg er dessverre ikke så optimistisk lengre. Har IKM i morgen og kan nå ikke lengre ignorer kraftige mensmurringer og alle andre tegn på at tanta er rett rundt hjørnet :-( Ja, ja, men da får jeg gå på med ny enegeri over påske og da satse alt på 2007 barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg også :) :) Mange små januar 2007-babyer!

 

Etter 6 pp og ganske god beregning på el (tester pluss har stort sett både el slim og el smerter) begynner jeg å bli bekymret. Skal ihvertfall sende av gårde mannen til testing rett over påske ... ;)

 

Merker at konsentrasjonen uka før IKM er heller dårlig, går litt utover jobb dette, selv om tegnene er der - hver måned. Jeg kjenner på en måte at det "åpner seg" der nede; blir litt sår og får slimete utflod. Går gjerne flere dager med dette.

 

Hvordan er det når man blir gravid? Helt annerledes enn før mens?

 

IKM en av de nærmeste dagene - nå kan det bare komme - kjenenr det er på vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei horatio =)

Uff, det er ikke lett å holde humøret oppe!!! Er inne i en ganske frustrerende periode akkurat nå, men dette vet du jo alt om!!

Får prøve å leve i håpet en liten stund til, selv om det ikke er så stort akkruat nå...

Prøver å tenke på alt som er positivt med at jeg ikke er gravid nå, men det blir jo bare teater. Men prøver å tenke at da blir det ikke ett "sent på året barn", og så får jeg forsette med oppussingen jeg holder på med.

Men hadde jeg fått velge, så hadde det nok ikke vært tvil om hva jeg hadde valgt.... =)

 

Går du og ruger??? He,he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...