Gå til innhold

Magesmerter = endometriose???


sorgfri

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har vært prøver siden barn nr. 2 kom for snart 4 år siden. Etter dette svangerskapet har jeg hatt en del smerter på siden av underlivet, har begynt å spotte opptil 3 dager før mens, og mensen har bare blitt verre og verre. Blør en hel uke, mye smerter, kvalme, hodepine/migrene osv.

 

Jeg har blitt grundig undersøkt for "farlige" ting, men nå trodde legen min at det kanskje kunne være endometriose.

 

Har noen av dere noe erfaring med dette? Høres det ut som om det er det jeg har fått?

 

Er 38 år, og legen mener ihvertfall at det ikke er for sent å få flere barn...skal til undersøkelse på en klinikk for kvinnesykdommer og kanskje på laparaskopi.

 

Er livredd for at noe skal være galt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Sterke menssmerter er vel et av de sikreste og vanligste tegnene på endometriose,...

Jeg fikk konstantert endo ved lap i sept-05, og er vel en de "heldige" som kun har smerter ved menstruasjon og litt ved EL.

 

Fikk en liten nedtur selv da jeg faktisk fikk en diagnose, men etter å ha lest mye vet jeg at vi har veldig gode sjanser for å bli gravide, selv om vi må ha litt hjelp...

 

Legger ved en link til endometrioseforeningen sine sider, der står det mye info: http://members.tripod.com/Diane_10/

 

Lykke til videre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er endometriose??? Selv så har jeg sterke menssmerter...blir så dårlig at jeg må være borte i fra jobb en dag...!!!:-(:-(

 

Klem

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...