Gå til innhold

April: Da var våres dag over for i dag.


polarn & pyrene

Anbefalte innlegg

Tusen takk for alle hilener vi har fått.

Dagen har bestått av lek, lek og mere lek. Vi har vært ute en tur å krabbet rundt. Kjent på en masse nye saker som gress og planter. Naboen var her en tur med sin datter på 11 mnd og de lekte en stund.

Nå på ettermiddagen fikk hun sin egen lille bløtkake som hun spiste og lekte med mommmmmsssssss syntes hun. Dagen sluttet med ett varmt og godt bad og en flaske velling. Og nå sover hun så godt.

 

Men hun er ikke den eneste som har hatt en bra da, mamma'n har også hatt en fantastisk dag. Siri tok nemlig sine første skritt i dag og jeg er så stolt av henne.Det er virkelig artig å se att hun lærer seg nye saker forn hver dag som går, det er virkelig en spennende tid vi har framfor oss.

 

Ha en fortsatt bra dag alle sammen. og i morgen skal vi på Toys R us og kjøpe en gave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig en dag!

Jøss, så dere har gress og planter dere kan kjenne på !? Her er det en meter sne igjen før vi kan gjøre det.......(veldig misunnelig...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt med de første skrittene!!! Gleder meg til det! Hva kjøpte dere på Toys R us? *nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt meg ett leke kjökke, men de hadde ikke noen fine. Så det ble en bobby-car som mannen ville ha.Så kjökkenet kommer senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...