Gå til innhold

November: Forvirret over uker...


jente29år

Anbefalte innlegg

Jeg er 6+4 på vei. Er jeg da i uke 6 eller 7? Her på BIM står det at jeg er i 7. uke mens på babyverden får jeg frem at jeg er i uke 6... Litt forvirret jeg...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke slik da at nårdu er 6+4 på vei så har du 6 fullgåtte uker bak deg og er inne i din 7 uke. Er ikke helt sikker, men tror det er slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, du har så rett. Er enig i at det er forvirrende at det noen steder står uke 6 og andre 7, men jeg må si jeg er mest enig med utregningen her på BiM, for ved 6+4 så er man jo ferdig med 6 uker, og man går jo da i sin 7...

 

Jeg har 10 fullgåtte uker i morgen, så på fredag begynner jeg på min 11. uke. Så da er det vel klart for å slippe "bomben" rett over påske, sannsynligvis på bursdagen min. :) Tipper det er noen foreldre, søsken, nevøer og nieser som blir glade da, ja, for de har mast noen år nå. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Jeg holder meg til BIM og tenker at jeg er i 7. uke ja:)

Selv om det er veldig tidlig har vi allerede sagt det til mine foreldre og søster + noen til. Men det er ikke "offentlig" enda, skal vente til nærmere 12 uker ja. Er jo redd for å miste og... Men krysser fingrene for at det går bra!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...