Gå til innhold

Var på Ultra lyd på Volvat...


Gjest

Anbefalte innlegg

Var på ultralyd på Volvat, og så et lite hjerte som slo. Det var helt fantastisk. Har opplevd et svangerskap uten foster sist gang, så det var en befrielse å se at denne gangen var det et lite foster som lå inni meg med et bankende hjerte. Mannen min og jeg holdt hverandre i hendene, og var så lykkelige. Vi fikk til og med et bilde av den lille"klumpen."

Trodde at jeg skulle hatt termin i slutten av oktober etter beregningen av første dag i siste mens. Legen sa at jeg var kortere på vei enn jeg trodde, og vil ha termin i midten av november.

Så det er ikke alltid beregningene stemmer...

Men, men...Jeg er iallefall lykkelig over å ha sett et lite foster med et bankende hjerte...

Ville bare dele denne historien med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig... Det var tilfeldigvis ikke på Volvat på Hamar du var? Gynekologen der setter meg alltid tilbake et par uker, i forhold til mensterminen min, den sniken, he he. Innstillingene på hans maskin er faktisk annerledes enn hos mange andre, det har jeg lagt merke til når vi har sammenlignet antall mm lengde hos fosteret og antall fullgåtte uker. Men men, det er jo bagateller, det viktigste er at man ser LIV! Jeg har for øvrig termin 9. november, så da er vi ganske likt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres fantastisk ut!! Skal selv på ul på fredag, da er jeg i min 12. uke :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...