Gå til innhold

Svangerskapsdiabetes?????


ikkeakkurattattpåklattfødeklar

Anbefalte innlegg

Er det flere som har sukker i urinen. Jeg var hos legen i dag og hadde 3+ på sukker...

Fikk beskjed om at vi ikke skulle gjøre noe med det fordi jeg skal på sykehuset rett over påske og da skulle vi sjekke om det var det da.

 

Men det jeg lurerer på er om dere som har hatt sukkker i urinen fikk dere svangerskapsdiabetes da eller var det "bare engangs"???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde sukker i urinen flere ganger sist svangerskap, men aldri mer en +1. Jeg fikk likevel diabetes, men det var ikke før 6-8 uker før termin. Barnet ble ikke preget av det på noen måte. Du får prøve å ta det litt rolig med sukkeret i påska. Det burde vi nok alle sammen uansett:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, må nok det... Æsj assa. Nei, det blir nok ikke no påskeegg på meg nei. Fikk beskjed om å ikke spise sukker i det hele tatt.

 

Jeg er 22+2 med tvillinger da så jeg har jo litt igjen av svangerskapet.

 

Ble du kvitt det etter svangerskapet eller??

Jeg fikk beskjed om at det kunne forbli at man har diabetes etter svangerskapet også..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også for mye sukker 2 ganger på rad..1+ begge gangene. Men jeg hadde ikke sv.diabetes. Men er litt mer forsiktig nå enn før merker jeg. Er helt forferdelig nå som all marsipanen er kommet i hyllene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...