Gå til innhold

Hei! Hvor mye har dere gått ned og hvor langt tid etter fødsel? :)


Hege:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gått ned 20 kg ... Gutten min er 5 mnd...=)

Men gikk opp 35 kg jeg da.., så fortsatt noen kg igjen...

veier 74 kg og er 170 høy..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk opp 16 kg, gått ned 12 kg iløpet av 15 mnd. Var nede i 60 kg etter 8 mnd, altså 1 kg ifra det jeg veide når jeg ble gravid. Men nå veier jeg 63 kg, så jobber med å få de av til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som deg, ca 25 kg ned 5 mnd etter fødselen. Gikk opp over 30, så det er noen kg igjen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk opp 11 kg under graviditeten og de var vekk ca 4 uker etter fødselen. Nå er lillegutt 7 uker gammel. Jeg var inn i mine gamle jeans 9 dager etter fødselen;o) Jeg er kjempefornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 kg, 7 1/2 mnd, og er nå der jeg skal være :-)

 

Okei, kanskje eeen liten kilo igjen for min egen del, men er egentlig slank nok nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. gikk ned 9 kg på 1 uke etter fødsel. klarte å komme i buksene mine igjen et par dager etter eg kom heim fra klinnikken. er 1.67 cm, 54 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gikk opp 22 kg og har en igjen før jeg er tilbake til normalen. 5 uker etter fødsel. Gikk ned litt over ti kg mens jeg var på sykehuset (3 dager). så det var nok mye vann. Nå går det tregere, men vil gjerne gå ned litt til før sommer`n. Håper amminga hjelper meg med det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heldige dere som gikk ned så mye så fort:)

jeg la på meg fra 68 kg til 94, veier nå 78 kg, 9 mnd etter fødsel...

har altså 10 kg igjen

trodde jeg skulle bli som moren min - hun mistet alt valpefett etter fødslene og ble kjempeslank... og så ble jeg feit i stedet, he he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg ble gravid gikk jeg først ned 10 kg pga kvlame og så gikk jeg opp 20, de forsvant relativt fort etter fødselen og nå veier jeg ca 5 kg under det jeg var da jeg ble gravid. Har veldig lyst til å gå ned 10 kg til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jenta mi 5,5 mndr og jeg har gått ned litt over 25 kg. Har 9 kg igjen til målet. Slanker meg ikke, men prøver å kutte ut søtt. Noe som er vanskelig hihi. Men syntes jeg er litt flink :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La på meg henholdsvis 28 og 21 kg i mine svangerskap. Kvittet meg med disse 3-4 mnd etter fødsel. Har gått ned ytligere 7 kg etter dette. Nå er det 2 år siden siste fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti rakkeren... dette er tragisk lesning for en som står fast... la på meg fra 73kg til 98kg jeg, og står nå fast på 80kg... Og det ser ikke ut som om de vil av med det første. Poden er nå 8måneder. Sukk... Skulle ha gått ned 20kg nå, for å komme meg ned på 60kg, som er min idealvekt. Men nei..

 

Ikke alle som kommer i sine gamle bukser etter 4 uker her nei...

 

Sukk... Nei nå ble jeg bare ennå mer deppa...

 

Er dere slike slanke nymfer hele gjengen her inne eller? Virker slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la på meg fra 68-93 kg første svangerskap....å der har jeg ligget siden! Har siden fått 2 til barn...men går ikke ned noe jeg... Eller nå denne siste gangen så har jeg gått ned fra 98-90kg... Men la på meg 4 kg nå i påsken! JA jeg har hevet innpå av godter og alt usunnt!! Hehe :oP

 

Så ja...jeg har gått ned 4 kg siden fødsel for 6 mnd siden.....så ikke klag!! :oP Heheh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er 30 kg lettere nå enn da jeg var høygravid :). La på meg ca. 25 kg under svangerskapet, ergo er jeg 5 kg lettere nå enn da jeg ble gravid.

Har tatt av 17 kg siden midten av september (fikk lillemor i slutten av august og da gikk det av 13 kg med en gang:)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...det samme med meg...

en annen ting er at kroppen har forandret seg...blitt mye mer pæreformet....isj...jeg har blitt en kjerring blæh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 13kg etter tre uker, men har forferdelig mye vann i kroppen som ikke vil forsvinne. Veide akkurat det samme da jeg kom hjem fra sykehuset, som jeg gjorde før jeg fødte, så begynte visst å lagre masse vann etter fødselen, og er like hoven og fæl i fingre og føtter siden det...har jobbet beinhardt med å få av de 13 kiloene, da, har ikke rent av av seg selv, men likevel har jeg noen kilo igjen til jeg veier seksti kilo blank igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...